زینی‌وند:

حمایت از کالای ایرانی راهبرد استراتژی دولت تدبیر و امید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، گفت: حمایت از کالای ایرانی راهبرد اساسی و استراتژی مهم دولت تدبیر و امید و مبنای آن شناخت دقیق از بازار مصرف و توجه به تولید کالای با کیفیت همراه با دانش روز است .

به گزارش یزدی نیوز« علی زینی‌وند» در نشست شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی برای دولت تدبیر و امید یک راهبرد اساسی و استراتژی مهم است که مبنای آن شناخت دقیق از بازار مصرف، توجه به تولید با دانش روز و کالای با کیفیت در کشور ‌می باشد .

 
وی افزود: برای ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی در جامعه لازم است دیدگاه علمی و کارشناسی این شورا افزایش یابد و  زمینه استفاده از نظر و دیدگاه نخبگان، افراد موفق ‌در بخش خصوصی و عرصه تولید و دانشگاهیان استان را فراهم کرد .
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد،‌گفت: جامعه تحصیل کرده با سفرهای مجازی با فرهنگ و ویژگی های کالای با کیفیت جهان به سادگی آشنا می شود بنابر این در برخورد با این نسل باید دقیق و با برنامه بود و با پرهیز از مدیریت سنتی به سمت مدیریت مدرن علمی گام برداشت .
 
زینی‌وند یکی از وظایف شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در استان را تولید محتوای امیدوار کننده، واقعی و قابل پذیرش ‌برای مردم دانست و بیان کرد: لازم است با فرهنگ سازی در این رابطه از طریق رسانه ها و صدا و سیما و با مشارکت سازمان های مردم نهاد ضمن ایجاد نوعی فرهنگ تعصب، زمینه افزایش اعتمادسازی در استفاده از کالای با کیفیت ایران و استان یزد را در جامعه فراهم کنیم .
 
این مقام مسئول در ادامه یکی از گام‌های موثر برای معرفی کالاهای با کیفیت و برند استان یزد به مردم و مصرف کنندگان را تعریف یک کد خاص برای این کالاها عنوان و خاطرنشان کرد: در این رابطه ضروری است دبیر و اعضای شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی پیشنهادهای لازم را ارایه کنند .
 
وی در پایان سخنان خود گفت: ‌بازار مصرف ایران بازار بزرگ و متنوعی است، فرهنگ استفاده از کالای باکیفیت در این سرزمین ‌ریشه دار می باشد و به این دلایل لازم است تولیدکنندگان خود را با این فرهنگ غنی سازگار کنند و بهترین و باکیفیت ترین کالاها را به بازار مصرف عرضه نمایند .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..