سخنگوی شورای شهر یزد خبر داد؛

افتتاح پل‌های آرمان و ۶۳ یزد تا پایان مردادماه

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که شهر یزد به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است گفت: توسعه شهر یزد مستلزم همکاری و همراهی مستمر مردم است.

به گزارش یزدی نیوز«محسن عباسی هرفته» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وضعیت مطلوب طرح‌های عمرانی شهر یزد،‌ اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌کنیم،‌پل‌های آرمان و ۶۳ یزد تا پایان مردادماه امسال به بهره‌برداری برسند.

 
وی با بیان این‌که تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی سطح شهر یزد یکی از اولویت‌های اجرایی شورای اسلامی است،‌افزود: آزادسازی مغازه‌های میدان ابوذر یزد کندترین طرح عمرانی شهر است که در حال انجام است.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی فرآیند تملک مغازه‌های میدان ابوذر،‌ گفت: باز کردن کامل گره ترافیکی میدان ابوذر به عنوان یکی از نقاط استراتژیک یزد مهمترین ویژگی این طرح است.
 
رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد، ‌تصریح کرد:‌ با افتتاح طرح‌های در دستور کار،‌برنامه‌های بعدی شورای شهر که اجرای طرح‌های بزرگتر است در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.
 
وی در پایان با بیان این‌که شهر یزد به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: توسعه شهر یزد در حوزه‌های مختلف مستلزم همکاری و همراهی مستمر مردم و همشهریان است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..