رییس شورای شهر یزد تأکید کرد:

لزوم ساماندهی اتباع خارجی مجاز در مهمانشهرها

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که برطرف کردن دغدغه مردم،‌ یکی از مهمترین رسالت مسئولان است،‌ گفت: حضور اتباع خارجی در نقاط مختلف شهر سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی در جامعه شده که می‌توان تمام این نارضایتی‌ها و مشکلات را با هدایت اتباع به مهمانشهرهای استان برطرف کرد.

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی سفید» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اعضای شورای اسلامی همدان برگزار شد، با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع خارجی در مهمانشهرهای استان، اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت اتباع خارجی مسئولان راهکارهای لازم برای استقرار اتباع دارای مجوز را در مهمانشهرهای استان تدوین و اجرایی کنند.

 
وی پراکندگی اتباع مجاز و غیرمجاز در تمام شهرهای استان را یکی از معضلات جدی یزد دانست و افزود:‌ در حال حاضر حضور اتباع خارجی در نقاط مختلف شهر سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی در جامعه شده که می‌توان تمام این نارضایتی‌ها و مشکلات را با هدایت اتباع به مهمانشهرهای استان برطرف کرد.
 
رییس شورای اسلامی یزد،گفت: طرحی با امضای پنج نفر از اعضای شورا در ارتباط با ایجاد کمیته آب به شورای شهر وارد و برای بررسی‌‌های بیشتر به کمیسیون عمران شورا ارجاع داده شده  است.
 
«ابراهیم مولوی» رییس شورای شهر همدان در این نشست با تاکید بر عزم مسئولان مدیریت شهری همدان بر تقویت ارتباط با مدیریت شهری یزد،‌ تصریح کرد: برخورداری از تاریخ بلند و فرهنگ اصیل،‌ویژگی مشترک مردم یزد و همدان است که می‌تواند به عنوان عاملی جدی در برقراری ارتباط بیشتر بین مردم مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در پایان بازدید از طرح‌های مختلف یزد را مهمترین هدف خود برای سفر به استان یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ در این سفر تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی همدان که در حوزه میدان‌های میوه و تره بار فعالیت دارند همراه اعضای شورا هستند و به بررسی طرح‌های یزد می‌پردازند .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..