تجلیل از برگزیدگان دومین دوره کتاب سال یزد تا پایان هفته جاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان دومین دوره کتاب سال یزد در روز پنجشنبه همین هفته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ،اظهار کرد: آثار در گروه‌های دوازده‌گانه از طرف موسسه خانه کتاب که داوران کتاب سال جمهوری اسلامی هستند، مورد بررسی و داوری قرار گرفته است. 

 
به گفته وی، تجلیل از برگزیدگان این دوره پنجشنبه این هفته چهاردهم تیرماه به مناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی در تالار فرهنگ یزد برگزار می‌شود.
 
مدیر کل ارشاد استان ادامه داد: دومین دوره کتاب سال یزد «جایزه ویژه شهید صدوقی» با هدف یزد‌شناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد راه‌اندازی شده و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی برگزار می‌شود.
 
وی مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد. 
 
جوادیان‌زاده در پایان نیز گفت: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی، براساس رویکرد توسعه فرهنگی-اجتماعی بنا نهاده شده است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..