معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم راه‌اندازی مجمع عمومی تشکل‌های دانشجویی در کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر اهمیت نقش آفرینی تشکل‌های دانشجویی در جامعه تاکید کرد و گفت: تشکیل مجمع تشکل‌های دانشجویی از هر گرایشی زمینه انسجام بخشی به فعالیت‌های دانشجویی را فراهم می‌سازد .

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اصلاح طلب استان،‌ اظهار کرد: مهم‌ترین مشخصه فعالیت‌های دانشجویی، مطالبه گری و حرکت بر مدار منافع مردم است و فعالیت دانشجو به عنوان قشر پیشرو جامعه همیشه مبتنی بر نوعی آینده‌نگری است .

 
وی افزود: بیان خواسته‌ها و تقویت حس مطالبه گری در جامعه ارزشمند است و ارائه راه حلی مبنی بر تشکیل مجمع دانشجویان اصلاح طلب استان به عنوان راهکاری برای انسجام بخشی به فعالیت تشکل‌های دانشجویی رویکردی ارزشمند و شایسته توجه دارد.
 
معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، گفت: نباید توان و نگاه‌های دانشجویی در فضای داخل دانشگاه محدود باقی بماند کما این‌که در تاریخ این سرزمین اثرگذاری فعالیت‌های دانشجویی بسیار بالا بوده و بسیاری از حرکت‌های اصلاحی و جریان‌های فکری از دانشگاه شکل گرفته و شروع شده است .
 
طالبی تصریح کرد: باید با همفکری و کمک یکدیگر این جایگاه تاثیرگذار را تقویت کنیم که ایجاد مجمع تشکل‌های دانشجویی اصلاح طلب و سایر تشکل‌های سیاسی و اجتماعی فعال در عرصه دانشگاه می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد .
 
وی خاطرنشان کرد: نه تنها دانشجویان اصلاح طلب بلکه تمام گروه‌ها و گرایش های سیاسی دانشجویی و فعال را مورد حمایت قرار داده و تشکیل مجمع می‌تواند پایگاه خوبی برای همگرایی و انجام برنامه های وسیع تر در این زمینه را فراهم آورد .
 
این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر حفظ منش، دیدگاه و اعتقاد برای حرکت در مسیر منسجم، ‌گفت: وظیفه همه ما این است که علاوه بر ایجاد فضایی مناسب تر برای فعالیت‌های سیاسی به پیگیری مطالبات دولت از یکسو و ایفای نقش در جایگاه حامیان مردم و منافع ملی ورود پیدا کنیم و در این عرصه هیچ گروهی بر دیگری ترجیح ندارد و وظیفه‌ای همگانی است .
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بیان کرد: جایگاه قشر دانشجو در متن جامعه و مردم است، در راستای بهره مندی از این جایگاه و ایفای نقش فعالانه در عرصه های مختلف نیازمند تلاش جدی هستیم و امید است تشکیل مجمع دانشجویان اصلاح طلب در استان نویدبخش حرکتی ماندگار در این زمینه باشد .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..