عضو هیئت علمی دانشگاه یزد:

پرونده سیاسی حیات منافقین بعد از شهادت آیت‌الله بهشتی مختومه شد

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با اشاره به اینکه برخی مردم به مسئله منافقین نگاه تردیدآمیزی داشتند، گفت: بعد از اقدام آنها در هفتم تیرماه ۶۰، پرونده حیات سیاسی منافقین برای همیشه مختومه شد.

به گزارش یزدی نیوزابراهیم طاهری در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در دانشگاه یزد با اشاره به اینکه منافقین تلاش‌های بسیاری برای نشان دادن چهره‌ای غیرواقعی از شهید بهشتی انجام دادند اما موفقیت چندانی نداشتند، اظهار داشت: واقعه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ نتیجه شکست منافقین در نقشه‌های پی‌درپی بود که برای آیت الله بهشتی داشتند.

وی با اشاره به اینکه عاملان حادثه هفتم تیرماه ۱۳۶۰، چپ‌هایی بودند که در تب و تاب آن روزهای جامعه ایران حتی ذره ای عرق ملی نداشتند، افزود: آنها می‌دانستند که شهید بهشتی شخصیت ممتازی بود که یک تنه قادر بود آینده جمهوری اسلامی ایران را تضمین کند و هدف بانیان این حادثه نیز جلوگیری از تثبیت نظام سیاسی ایران بود.

طاهری عنوان کرد: شهادت آیت الله بهشتی و یارانش نشان داد که چگونه بار دیگر استعمار از طریق عناصر داخلی خود به دنبال زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی و نظام سیاسی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه چپ‌ها، تحت تاثیر اندیشه های مارکسیستی با هرکسی که قصد خدمت به ایران داشت، تقابل می‌کردند، خاطرنشان کرد: آنها در این مسیر نه به امثال محمد مصدق و نه آیت الله بهشتی رحم نکردند.

طاهری ادامه داد: افرادی که این ظلم بزرگ را مرتکب شدند قصد داشتند از این طریق ستون های خیمه انقلاب را از بین ببرند و در مرحله بعد میوه عمل خود را بچینند غافل از آنکه بهشتی ها نمی میرند چرا که اندیشه آنها همیشه زنده است و از آن پس مردم فهمیدند که قدرت های بزرگ از هرکسی که به سربلندی این خاک بیندیشد، رحم نخواهد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد گفت: اگر بخشی از مردم تا آن روز با تردید به مسئله منافقان نگاه می کردند، پس از شهادت بهشتی و یارانش به ماهیت آنان پی برده و نفرت عمومی از آنان بالا گرفت و حیات سیاسی آنها برای همیشه مختومه شد.

وی افزود: شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و یاران همراهش حاکمیت خط امام را نیز برای همیشه ماندگار کرد و بی‌ تردید به ثمر نشستن و شکوفایی انقلاب در سراسر جهان نتیجه حقانیت تفکر و خون به ناحق ریخته شده شهدای گلگون کفن این مرز و بوم به ویژه شهدای عالی ‌مقام فاجعه دلخراش هفتم تیر سال ۱۳۶۰ است.

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..