رهایی بیش از ۵ ساله‌ی ۶۰ درصد از اعضای انجمن NA ابرکوه

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام ابرکوه گفت: تعداد معتادان گمنام ابرکوه براساس آخرین آمارهای موجود 855 نفر هستند که 60 درصد آنان بیش از پنج سال پاکی از موادمخدر را تجربه می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوزاین عضو انجمن معتادان گمنام شهرستان با اشاره به عضویت قریب ۱۵ هزار نفر در انجمن NA کشور، اظهار کرد: شعبه این انجمن در شهرستان ابرکوه از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و بر طبق آخرین آمارها، ۸۵۵ نفر که ۹ نفر از آنها زن هستند، در این انجمن ابرکوه عضویت دارند.

 
وی با بیان این که این افراد در ۱۳ گروه و در قالب ۵۹ جلسه بهبودی به صورت هفتگی فعالیت دارند، تاکید کرد: انجمن تلاش دارد به فرد معتادی که به دنبال راهی برای قطع درمان بوده و در حال عذاب است، به صورت داوطلبانه کمک کند و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای، امید، نیرو و تجربه دیگران را در اختیار او قرار دهد تا از این طریق راه درست را شناخته و به زندگی عادی خود برگردد. 
 
عضو روابط عمومی انجمن معتادان گمنام، هدف اصلی انجمن NA را پیام‌رسانی در سطح عمومی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افرادی با پاکی از ۲۴ ساعت تا ۱۵ سال فعالیت دارند و خوشبختانه این فعالیت مستمر در حالی دنبال می‌شود که اکنون ۶۰ درصد از معتادان گمنام انجمن یعنی حدود ۴۰۰ نفر آنها بیش از ۵ سال از مصرف مواد مخدر پاک و از دام اعتیاد رهایی یافته‌اند.
 
وی با بیان این که انجمن کار روانشناسی و مطالعاتی انجام نمی‌دهد، اظهار کرد: هر چند برخی از رهایی یافتگان از دام اعتیاد دارای مشکلات عدیده‌ای خواهند شد ولی سعی داریم به مرور زمان و با طی کردن ۱۲ قدم ویژه انجمن، تمام رفتارهای نادرست آنها را اصلاح کنیم.
 
این عضو انجمن معتادان گمنام ابرکوه در پایان نیز اضافه کرد: انجمن NA تلاش دارد میل به مصرف را از افراد معتاد گرفته و آنها را از اعتیاد رهایی بخشد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..