مدیرکل آموزش و پرورش یزد تأکید کرد:

لزوم بازآموزی مطالعات ورزشی توسط انجمن معلمان تربیت‌بدنی در یزد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به نقش معلمان تربیت‌بدنی در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت،‌ گفت: مجمع عمومی انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان فرصت‌های لازم برای بازآموزی مستمر علمی و مطالعاتی را در یزد ایجاد کنند.

به گزارش یزدی نیوز«عباسعلی دانافر» در مجمع عمومی انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ معلم، کارشناس و پیشکسوت سرگروه‌های آموزشی تربیت بدنی، اظهار کرد: انجمن معلمان تربیت بدنی نقش مهمی در ارتقای توانمندی‌های معلمان برای مشارکت مؤثر در برنامه‌ریزی درسی، توسعه علمی و پژوهشی، تبادل تجارب و دستاوردها در کلیه سطوح و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی و مطالعاتی ایفا می‌کنند.

 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مجمع با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین تصریح کرد: ارتقای علمی و عملی نیروی انسانی شاغل در این حوزه و همچنین نقش معلمان تربیت بدنی در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بسیار مهم است .
 
«علیرضا مصباح فر» معاون پژوهش و برنامه‌‎ریزی اداره کل آموزش و پرورش یزد افزود: هدف از تشکیل انجمن معلمان تربیت بدنی را تولید و انتشار علم و بسترسازی برای حضور موثر معلمان در امور آموزشی و پژوهشی بیان کرد .
 
وی گفت: در این راستا از حدود یک سال پیش مقدمات راه‌اندازی انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی آغاز و پس از مشخص شدن هیأت موسس و انجام امورات اداری برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب اعضای شورای اجرایی در اولویت قرار گرفت.
 
این مقام مسئول ادامه داد: این انجمن موسسه‌ای غیر انتفاعی است که در زمینه‌های علمی-آموزشی، علمی-پژوهشی و فرهنگی فعالیت می‌کند و از تاریخ ثبت، دارای شخصیت حقوقی می‌شود.
 
گفتنی است؛ بعداز معرفی کاندیدهای شورای اجرایی و بازرسین، انتخابات انجمن علمی آموزشی دبیران تربیت بدنی برگزار شد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..