برگزاری مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان متوسطه در یزد

مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان رشته‌های تجربی، ریاضی و فیزیک دوره دوم متوسطه استان در یزد برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوزمسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم رشته‌های تجربی، ریاضی و فیزیک با هدف فعال‌سازی آزمایشگاه‌های مدارس، ایجاد زمینه برای رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان، تقویت مهارت‌های ذهنی و روان حرک، ایجاد انگیزه جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان و تقویت انگیزه معلمان و مدیران، در یزد برگزار شد.

 
وی اجرای صحیح تدریس کتاب آزمایشگاه علوم تجربی، ترویج فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست ورزی‌های دبیران و دانش‌آموزان در مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی،‌ از دیگر اهداف برگزاری این دوره مسابقات دانش‌آموزی است.
 
در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان به صورت تیم‌های سه نفره باهم به رقابت پرداختند که در نهایت، تیم‌های منتخب مرحله منطقه‌ای شامل یک تیم از پایه دهم  و یک تیم از پایه یازدهم از هر ناحیه و شهرستان به مرحله استانی راه یافتند .
 
مرحله استانی مسابقات آزمایشگاهی دانش‌آموزان سوم تیرماه در محل پژوهشسرا دانش‌آموزی آیت الله خاتمی یزد با حضور تیم‌های برگزیده نواحی و مناطق استان برگزار شد .
 
گفتنی است؛ در پایان این رقابت از هر پایه یک تیم و در مجموع دو تیم به عنوان تیم‌های منتخب استان به مرحله کشوری راه یافتند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..