مسئول تربیت‌بدنی سپاه الغدیر استان یزد:

ششمین دوره المپیاد ورزشی بسیج در یزد برگزار می‌شود

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزشی بسیج در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدمهدی نیکونژاد در نشستی خبری در سپاه الغدیر استان یزد از برنامه ریزی برای برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزشی در یزد خبر داد.

 
وی بیان کرد: این مسابقات به مدت دو روز و در ۱۲ رشته ورزشی برگزار می‌ شود و منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
 
نیکونژاد خاطرنشان کرد: این رشته ها شامل کاراته، ووشو، جودو، تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، کشتی، کشتی پهلوانی و باستانی و پهلوانی است.
 
وی با اشاره به اینکه علاقمندان تا ۱۵ تیرماه می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: تاکنون بیش از هزار نفر برای شرکت در این المپیاد ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می شود تا پایان مهلت ثبت‌نام، بیش از ۲ هزار نفر در این دوره از المپیاد ثبت‌نام کنند.
 
نیکونژاد یادآور شد: این المپیاد طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه برگزار می شود و تلاش ما این است که هر ۱۰ شهرستان استان یزد در برگزاری این رقابت مهم ورزشی مشارکت داشته باشند.
 
مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر برنامه های ورزشی سپاه الغدیر در استان یزد از تشکیل ۱۸ انجمن ورزشی در سطح استان خبر داد.
 
وی عنوان کرد: در ۱۲ نقطه از استان نیز باشگاه مقاومت تشکیل ‌شده و برنامه‌های مختلف ورزشی در این باشگاه‌ها دنبال می‌شود.
 
نیکونژاد همچنین از افتتاح دومین زورخانه بزرگ کشور در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این زورخانه که پس از زورخانه آستان قدس رضوی، دومین زورخانه بزرگ کشور است تا قبل از المپیاد ورزشی افتتاح می شود تا در این دوره از رقابت‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..