جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تاکید بسیج در یزد بر مسجدمحوری و محله‌محوری برنامه‌ها است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تاکید بسیج در راستای افزایش برنامه‌های مردمی طی دو سال گذشته، مسجدمحوری و محله‌محوری برنامه ها بوده است.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ رضا پورشمسی در نشست خبری ششمین دوره المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد اظهار داشت: بسیج در کشور ما یک مجموعه بزرگ و گسترده مردمی به شمار می‌رود و پیوند بسیار محکمی با بدنه جامعه دارد.

 
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج عنوان کرد: بسیج مزرعه‌ای بی‌حصار است که می‌تواند برکات خود را به همه ملت ایران برساند و همه می‌توانند از برنامه‌های آن بهره‌مند شوند.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: بسیج تلاش می کند خدمات خود را به همه آحاد جامعه ارائه دهد و در همین راستا، رویکردها و فعالیت‌های بسیج همواره در حال گسترش است.
 
پورشمسی با اشاره به اینکه تأکید مجموعه بسیج در دو سال گذشته بر مسجدمحوری و محله محوری بوده است، افزود: تلاش شده با همین رویکرد برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان اجرا کنیم.
 
وی یادآور شد: در همین راستا، قرار است ششمین دوره المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد برگزار شود.
 
پورشمسی خاطرنشان کرد: این رویداد ورزشی، دومین رویداد بزرگ استان در سال ۹۷، پس از مسابقات بین المللی چهارجانبه فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا آسیا خواهد بود.
 
وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این المپیاد یادآور شد: ثبت‌نام از متقاضیان تا پانزدهم تیرماه انجام خواهد شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..