ورزش به هیچ عنوان نباید در زندگی انسان مورد غفلت قرار گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌رویکرد سپاه در ارتباط با ورزش ترویج آن در بین تمام اقشار جامعه است گفت: ورزش به هیچ عنوان نباید در زندگی انسان مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام و‌المسلمین علی گندمی در نشست خبری با خبرنگاران یزد در ارتباط با اهمیت ورزش و دیدگاه سپاه در پرداختن به موضوع ورزش اظهار داشت: از افتخارات مجموعه سپاه این است که هر روز در گوشه و کناری از مجموعه بسیج، سپاه و اقشار مختلف برنامه‌هایمان را با ورزش شروع می‌کنیم.

 
وی با اشاره به اینکه رویکرد سپاه در ارتباط با ورزش ترویج آن در بین تمام اقشار است گفت: ورزش از چنان اهمیتی برخوردار است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده و در سوره یوسف مورد توجه قرار گرفته است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد به افتخار آفرینی تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد:  تیم فوتبال ایران در سه بازی خود نمایش بسیار غرورآفرینی داشت و در این سه بازی تنها یک باخت داشت که آن هم در طول دیدار شایستگی کامل خود را نشان دادند.
 
گندمی نمایش تمام بازیکنان ایران در دیدار مقابل پرتقال را عالی توصیف کرد و ادامه داد: کارشناسان فوتبال، قدرت تیم پرتغال را به یک بازیکن می دانستند اما در طرف مقابل این تیم، ایران قرار داشت که همه بازیکنانش از قدرت بسیار بالایی برخوردار بودند و به خوبی توانستند این تیم قدرتمند جهان را مهار کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه ورزش به هیچ عنوان نباید در زندگی انسان مورد غفلت قرار گیرد عنوان کرد: برخی افراد دنیا را به عنوان یک بازیچه و سرگرمی می‌دانند و انسان این موضوع را نهی کرده به همین دلیل ما ورزشی را دوست داریم که با بصیرت و آگاهی باشد و به دور از بی فکری و وقت تلف کردن باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه ورزش باید به عنوان یک ابزار و وسیله‌ای در مسیر رشد و کمال انسان مورد استفاده قرار گیرد بیان کرد: پایه ورزش همه جامعه هستند و باید زمینه‌ای برای ورزش تمام افراد جامعه فراهم باشد.
 
گندمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ورزش را برای جوانان لازم و برای افراد مسن واجب دانسته‌اند گفت: امروزه متاسفانه دیده می‌شود که برنامه‌های ورزشی برای افراد مسن مورد غفلت واقع شده ‌که همین موضوع سبب افزایش بیماری‌ها در این گروه سنی می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..