استاد حوزه علمیه:

عناد و ارائه نظرات خائنانه در جامعه، محصول بی‌بصیرتی افراد است

استاد حوزه علمیه گفت: همواره در ارشادات مقام معظم رهبری توصیه به بصیرت افزایی جامعه شده است چرا که بی‌بصیرتی عامل فساد و زوال جامعه می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه، افزود: امام حسین(ع) مقتول بی‌بصیرتی افراد جامعه خویش شد، همان عاملی که جنگ‌های زیادی را بر امام علی(ع) نیز تحمیل کرد. 

 
وی عناد و ارائه نظرات خائنانه در جامعه را محصول بی‌بصیرتی افراد ذکر و اظهار کرد: وقتی افرادی ۴۰ سال توطئه‌های آمریکا علیه ایران را دیده باشند و بدعهدی آنان را پس از مذاکرات لمس کرده باشند، اما باز هم دم از مذاکرات بی‌قید و شرط می‌زنند یعنی این افراد از بی‌بصیرتی به ورطه عناد رسیده‌اند. 
 
امام جمعه شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: این افراد موریانه‌های‌ایی در بدنه نظام هستند که بی صدا و نرم بدنه نظام اسلامی را از درون تهی می‌کنند. 
 
وی با اشاره به تهاجم نامرئی و بی‌صدا موریانه‌ها، گفت: برخی افراد همچون موریانه‌ها در بدنه نظام هستند و مثل پیاده نظام دشمن، تسلط اجانب را زمینه‌سازی می‌کنند. 
 
حجت السلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرار رسیدن هفته قوه قضاییه، قضاوت را یک بحث مقدس با جایگاه قرانی دانست و اظهار کرد: خداوند متعال مقام قضاوت را به اولیاء خود در زمین اعطاء می‌کند و آنجا که در قران به داوود مقام خلیفه الهی می‌دهد، مأموریت حکم کردن به حق در بین مردم را نیز به او واگذار می کند. 
 
وی تصریح کرد: برخی مقام قضاوت را در عرض حکومت تلقی می‌کنند چرا که در حکومت اسلامی باید عدالت قوه قضاییه، حرف اول را بزند. 
 
این استاد اخلاق ابراز کرد: وجاهت، شرافت و فضیلت وبرتری قوه قضاییه بر این این است که با یک واسطه همه منصوب ولی امر هستند و لذا شان قضاء از شئون ولی امر محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به آشفتگی امور قضایی در عرصه جهانی، یادآور شد: امروز در عرصه بین‌المللی، امور قضایی آغشته شده با بسیاری از دسیسه‌ها چرا که همه چیز در راستای اهداف و نظام سلطه تعریف شده است. 
 
همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان یزد همراه با تجلیل از کارمندان نمونه و ایثارگران دستگاه قضایی با حضور حجت الاسلام حسینی در محل دادگستری یزد برگزار شد.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..