مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه روستایی داشته است

مراسم تودیع و تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز آیین تکریم از خدمات و تلاش های «محمد یارمند» مدیرکل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و معارفه «محمود زارع رشکوئیه» مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با حضور «محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دیگر مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مستمر «محمد یارمند»، مسئولیت جدید «محمود زارع رشکوئیه» را به عنوان یکی از مدیران موفق استان تبریک گفت و برای مدیران سابق و جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آرزوی توفیق روزافزون کرد.
زارع رشکوئیه نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یارمند مدیرکل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستایی داشته است؛ بیان کرد: اعتبارات پرداختی به حوزه روستایی و دهیاری‌ها به ویژه روستاهای فاقد دهیاری و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا شاهدی بر این نگاه ویژه دولت است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و ادامه داد: با همراهی همکاران و نیروهای جوان این دفتر تلاش خواهیم کرد در این مسئولیت از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه روستاها و کسب رضایتمندی بیشتر مردم روستاها استفاده کافی را ببریم و شاهد شکوفایی اقتصادی، عمران و آبادانی بیش از پیش روستاها باشیم.
یارمند مدیرکل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز در این مراسم با آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در گذشته، ازهمکاری و همدلی همه همکاران در عرصه خدمت‌رسانی تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، از زحمات و تلاشهای «محمد یارمند» در دوران مسئولیت در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تقدیر شد.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..