مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خواستار شد:

هم‌افزایی دستگاه های اجرایی به منظور تهیه و تدوین طرح پدافند آب استان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با بیان اینکه تهیه و تدوین طرح پدافند آب استان امری ضروری است، خواستار هم‌افزایی دستگاه های اجرایی و همراهی مردم به منظور تهیه و اجرای این طرح مهم شد.

به گزارش یزدی نیوز اولین جلسه کارگروه تهیه و تدوین طرح پدافند غیرعامل آب استان در شرکت آب منطقه ای یزد به ریاست «محمدصادق طهماسبی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و با حضور دلال نژاد قائم مقام آب منطقه ای و نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این نشست با اشاره به خشکسالی ها و تنش های آبی ناشی از تغییرات اقلیمی، گفت: بحث آب در فلات مرکزی به امری حساس و مهم برای مردم و مدیران تبدیل شده است.
طهماسبی ادامه داد: از این رو ضرورت تهیه و تدوین طرح پدافند غیرعامل آب استان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و لازم است این موضوع با هم افزایی دستگاه های مختلف و همراهی مردم عزیز استان مدیریت شود.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ضمن تشکر از تلاش شرکت های آب منطقه ای یزد، آبفا و آبفار استان در راستای تامین پایدار چرخه خدمات آب به مردم دارالعباده در شرایط کنونی، به ارائه کلیات تهیه و تدوین طرح پدافند غیرعامل آب استان یزد پرداخت.
دلال نژاد، قائم مقام آب منطقه ای استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شرکت آب منطقه ای و نیازهای ضروری این مجموعه در راستای تداوم و پایداری تامین آب شرب مردم ارائه نمود.
گفتنی است در این نشست نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه به ارائه نظرات تخصصی در حوزه های مرتبط پرداختند و بر مواردی از جمله همکاری نماینده های سازمان های مردم نهاد و راه اندازی کمپین های حمایت از مدیریت و الگوی مصرف بهینه آب از سوی مردم تاکید شد.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..