نماینده مردم یزد در مجلس تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت علمی و انسانی یزدی‌ها برای توسعه کشور

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان نظام باید از ظرفیت‌های انسانی و علمی یزدی‌ها برای توسعه کشور استفاده کنند.

به گزارش یزدی نیوز«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در جلسه کارگروه اشتغال استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان این‌که استان یزد از جمله استان‌های شاخص کشور در توسعه اقتصادی است، اظهار کرد:‌ دانش محور طرح ها و صنعتگران یکی از مهمترین ویژگی های یزد است.

 
وی افزود: نیروی ها و مدیران ارشد نظام باید با تدوین برنامه های منسجم و کاربردی استفاده بیش از پیش از ظرفیت های انسانی استان یزد که عمدتا جوز نیروهای نخبه کشور هستند را در دستور کار خود قرار دهند.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،‌ افزایش اختصاص اعتبارات علمی و پژوهشی را از جمله ضرورت‌های اجرایی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بومی دانست و گفت:مسئولان استان می توانند با بکارگیری نیروهای جوان و نخبه هم ظرفیت‌های علمی استان را به کشور معرفی کنند و هم هزینه استفاده از مشاورین اجرایی طرح‌های مختلف را کاهش دهند.
 
موسوی بیوکی خطاب به مدیران ارشد استان،‌تأکید کرد: استاندار یزد باید با تمام قدرت برای جذب تمام اعتبارات توسعه‌ای استان تلاش و مدیران و دست‌اندرکاران هم باید از وی حمایت کنند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..