استاندار یزد:

صداقت و اخلاق مدیران مطابق با شاخص های انقلاب باشد

استاندار یزد در نشست با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه صداقت و اخلاق مدیران و بازاریان باید مطابق با شاخص های انقلاب باشد، گفت: وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی، مراقبت از اهداف انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» در آستانه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) (اول تیر ۱۳۶۰) در نشستی با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: هدف اولیه تشکیل این نهاد، اداره کردن جامعه توسط دین بود و وظیفه اصلی تبلیغات اسلامی، مراقبت از اهداف انقلاب است.

استاندار یزد با تاکید بر اهمیت موضوع تبلیغ در نهادهای دولتی و غیردولتی ادامه داد: پیام هایی مورد پذیرش جامعه قرار می گیرند که محتوای آن شفاف و صادقانه باشد.
وی افزود: برای انتقال پیام باید به ویژگی های مخاطبان و پیام رسان ها نیز توجه داشت.
استاندار یزد با یادآوری اهداف بزرگ انقلاب اسلامی از جمله اداره جامعه توسط دین گفت: در مدل حاکمیتی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای تحقق این مهم نهادهای مختلفی از جمله سپاه، بسیج، کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.
زمانی قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مدل مدیریتی ای توانمندتر و کارآمدتر نسبت به دیگر مدل ها از جمله کمونیست و امپرالیسم ارائه کرد و لازم است صداقت و اخلاق مدیران و بازاریان مطابق با شاخص های انقلاب باشد.
گفتنی است در ابتدای این نشست «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی کوهستانی» رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با ارائه گزارش عملکرد این اداره کل، راهبردهای کلان سازمان تبلیغات اسلامی را تشریح کرد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..