۱۲ تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت

چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت مردادماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«عبدالکریم لک» مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اهداف برگزاری این جشنواره به شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه‌سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و مؤثر، معرفی نقش حساس و تأثیرگذار رسانه‌های فعال در حوزه ایثار و شهادت،‌تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا و هم‌اندیشی برای رفع موانع و کاستی‌های این حوزه رسانه‌ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه، اشاره کرد.  

 
وی با اشاره به محورهای جشنواره تحت عناوین «ایثار و شهادت» و «ایثار اجتماعی»، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و فضای مجازی شامل رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تارنماها و محتواهای دیجیتالی و بخش ویژه شامل مقاله و یادداشت منتشرشده در خصوص روز بزرگداشت شهدا، برگزار خواهد شد.
 
لک خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خبر و گزارش خبری،       مصاحبه، مقاله و یادداشت و عکس و فیلم خبری به صورت اینترنتی از طریق آدرس jashnvareh.hayat.ir ارسال یا در قالب لوح فشرده به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.
 
به گفته وی، آثار دریافتی سراسری و استانی به صورت جداگانه توسط هیئت داوران و براساس شاخص‌های تخصصی از جمله دقت، کیفیت و غیره ارزیابی خواهند شد. 
 
  این مسئول با دعوت از خبرنگاران و رسانه‌های استان برای شرکت در این جشنواره، آخرین زمان دریافت آثار را ۱۲ تیر و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را مرداد ماه ۱۳۹۷ اعلام کرد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..