اولین نمایشگاه هوای پاک در یزد آغاز بکار کرد

مسئول توسعه حمل و نقل پاک شهرداری یزد از آغاز بکار نمایشگاه «هوای پاک» برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا اول تیرماه در راستای توسعه حمل و نقل پاک دایر خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز«مهدی شهریاری»  اظهار کرد: این نمایشگاه که با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر شده است، تا اول تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای عموم علاقمندان است.

 
وی افزود: در این نمایشگاه انواع دوچرخه‌ها و پاک‌روها مانند اسکوتر، ماشین‌ها و ون برقی، دوچرخه هیبریدی، موتورسیکلت‌های برقی و لوازم جانبی آنها در معرض دید و فروش نقدی و اقساطی علاقمندان قرار گرفته است.
 
شهریاری به فعالیت‌های فرهنگ‌سازی برای ترویج استفاده از دوچرخه و حمل و نقل پاک در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری یزد نیز در قالب غرفه‌ای در این نمایشگاه، اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های دوچرخه‌سواری و فرهنگ ترافیک موتورسیکلت‌های برقی و مواردی از این قبیل خواهد کرد.
 
دبیر برگزاری نمایشگاه «هوای پاک» از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نیز برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری کودکان، حرکات نمایشی و برگزاری کارناوال اسکیت‌سواران، دوچرخه‌سواران و موتورسواران در راستای توسعه حمل و نقل پاک در یزد را یادآور شد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..