با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ؛

تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه علم و فناوری با شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد به امضا رسید

تفاهم نامه و قرار داد همکاری منطقه ویژه علم و فناوری با شهرداری یزد در خصوص مدیریت بهینه بهره برداری از شبکه فیبر نوری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد به امضا طرفین رسید.

به گزارش یزدی نیوزجلسه بررسی و مبادله قرارداد همکاری منطقه ویژه علم و فناوری با شهرداری یزد در خصوص مدیریت بهینه بهره برداری از شبکه فیبر نوری و انعقاد تفاهم نامه همکاری پیرامون این موضوعات با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این جلسه گفت: انعقاد تفاهم نامه و ایجاد زمینه های مختلف همکاری در استان به ویژه با موضوع علم و فناوری حرکت و گامی رو به جلو است که می تواند زمینه تحرک استان در این حوزه را فراهم سازد.
«علی زینی وند» افزود:با توجه به فرصت و تمرکزی که در مدیریت شهری بر زمینه سازی در مسیر پیشرفت و انجام فعالیت های نو وجود دارد و از سوی دیگر پتانسیل های شاخص منطقه ویژه علم و فناوری یزد انعقاد قرارداد مشارکت در مدیریت بهینه فیبر نوری فی مابین این دو مجموعه اثراث ارزشمندی به همراه  دارد.
زینی وند با تاکید بر نگاه ویژه به اجرایی شدن این تفاهم نامه و قرارداد بیان کرد:در مقطع فعلی شرایط این دو تفاهم نامه با رویکرد مدیریتی و توازنی دنبال شود و رعایت چارچوب های امنیتی و قانونی در این موضوع نیز از ضرورت های نیازمند توجه و هماهنگی هر چه بیشتر می باشد.
گفتنی است تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه علم و فناوری یزد با شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد به منظور اجرای سیاست های کلی کشور در توسعه اقتصادمقاومتی با تاکید بر شرکت های فناور و همچنین تسهیل تحقق چشم انداز توسعه شهر با تکیه به علم و فناوری و گسترش فعالیت های علمی و فناوری در شهر یزد منعقد شد.
از سوی دیگر نیز در راستای اجرای مصوبه ۲۲۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شهرداری یزد و منطقه ویژه علم و فناوری تصمیم به همکاری مشترک جهت استفاده بهینه از شبکه فیبر نوری شهرداری گرفته و پیرامون این موضوع قراردادی به امضاء طرفین رسید.
در این قرارداد اهدافی از جمله ارائه خدمات کامل،یکپارچه و همگن به مشتریان به دلیل بهره مندی شرکت های ارائه دهنده خدمات از ظرفیت های  موجود با ایجاد شرایط رقابت سالم ،جلوگیری از موازی کاری و حفاری های متعدد اپراتورها در سطح شهر،مدیریت بهینه شبکه در راستای تامین نیازهای شبکه ای اپراتورها به صورت منصفانه،امکان ارائه خدمات نوین شهری به مردم و اجرای پروژه های شهر هوشمند دنبال می شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..