مدیرکل ارشاد استان یزد:

نیازمند مدل برنامه‌ریزی استراتژیک برای اقتصاد فرهنگ و هنر هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در حال حاضر نیازمند یک مدل برنامه ریزی استراتژیک برای شناخت وضع موجود در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر هستیم.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده در نشست هم اندیشی اقتصاد خلاق با اشاره به اینکه مهمترین مؤلفه اقتصاد خلاق در استان یزد، حوزه فرهنگ و هنر است، اظهار داشت: در این صنعت خلاقیت، ایده پردازی و نوآوری حرف اصلی را می زند.

 
جوادیان زاده با تاکید بر ضرورت بهره مندی از یک اقتصاد خلاق در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: اقتصاد خلاق در استان یزد مورد توجه قرار گرفته است چرا که ضمن تاثیر مثبت بر نوآوری می تواند در رشد اقتصادی و اشتغال بسیار نقش آفرین باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: در صورت رونق اقتصاد فرهنگ و هنر، نه تنها این حوزه توسعه خواهد یافت بلکه به حیات اجتماعی و فرهنگی، سایر بخش‌ها نیز کمک کرده و زمینه ساز توسعه آنها خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر، زاییده اقتصاد نیستند بلکه این مقولات بسیار مهم، پایه‌های اقتصاد و بنیان آن را محکم می‌ کنند.
 
جوادیان زاده تصریح کرد: اقتصاد خلاق برای توسعه استان یزد از ابعاد مختلف یک امر راهبردی به ‌شمار می‌رود و نیازمند توجه جدی در این زمینه هستیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در عین حال عنوان کرد: استان یزد در حال حاضر نیازمند یک مدل برنامه ‌ریزی استراتژیک برای شناخت وضع موجود استان در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر است.
 
 در این نشست، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد و احمد طالبی معاون ورزش و جوانان استان نیز به ارائه دیدگاه‌های خود در زمینه اقتصاد خلاق فرهنگ و هنر پرداختند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..