امام جمعه یزد:

افزایش امید و رفع دغدغه‌های مردم اولویت اجرایی کشور است

امام جمعه یزد با بیان این‌که استکبار به دنبال قرار دادن ملت ایران در برابر دولت و نظام است، گفت: افزایش امید و رفع دغدغه‌های مردم در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله«محمدرضا ناصری یزدی»در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان این‌که روزه داران پاداش عبادت خود را از خداوند دریافت می کنند، اظهار کرد: توسل و عبادت مردم روزه دار باید در طول سال انجام و تمام امور بر اساس دستورات الهی انجام شود.

 
وی افزود: لازم است که حساسیت ویژه‌ای در بین همه ما وجود داشته باشد که هر روز صبح حداقل یک یا چند آیه از قرآن کریم را با معنی آن بخوانیم و بعد کار زندگی روزمره خود را آغاز کنیم.
 
امام جمعه یزد از عدم توجه کامل مدارس به قرآن کریم انتقاد کرد و گفت: ای کاش پیش از شروع هر کلاس معلمان یک آیه از قرآن کریم را به همراه تلاوت و توضیح مختصری برای دانش‌آموزان می‌خواندند تا آنها با قرآن کریم آشنا شوند و انس بگیرند.
 
وی به تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و توطئه‌های اقتصادی، روانی و عملی را راهبرد دشمن علیه ملت ایران دانست و بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که فعالیت‌های اقتصادی ایران کند شود و با مشکل روبرو باشد تا مردم صدای اعتراضشان بالا برود و آنها در برابر دولت و نظام قرار گیرند.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: دشمن به وسیله این توطئه‌های روانی سعی دارد که بین مردم و صنوف مختلف آنها فاصله بیاندازد و همه را نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب و اسلام بدبین کند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: دومین تلاش دشمن در عرصه روانی است که به وسیله رسانه‌های مختلفشان انجام می‌شود و علیه اسلام، انقلاب، مومنان، دینداران و افرادی که می‌خواهند در برابر دشمنان ایستادگی کنند به تخریب می‌پردازند.
 
وی با اشاره به این‌که ایران اسلامی از لحاظ مسائل نظامی و علمی از جایگاه بسیار بالایی در جهان برخوردار است، اظهار کرد: تاریخ ایران اسلامی مملو از علما و بزرگانی است که ما را هدایت کردند و امروز با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده‌ایم که این ایستادگی هم مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری است.
 
امام جمعه یزد ناامیدسازی مردم ایران را طرح گسترده دشمن علیه ملت ایران دانست و گفت: مسئولان باید سعی کنند در راستای اطمینان‌سازی برای مردم قدم بردارند و آنها را به آینده امیدوار کنیم نه اینکه حرکاتی انجام دهیم که آنها مایوس شوند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت اجتناب از فشار اضافی به مردم برای دریافت مالیات از آنها تاکید کرد و گفت: الان زمانی نیست که به مردم فشار اقتصادی بیشتری وارد شود البته یک سری افرادی هستند که خلاف می‌کنند و سعی در فرار مالیاتی دارند که لازم است این افراد شناسایی شوند و مالیات آنها به درستی گرفته شود ولی نباید دیگر افراد جامعه سختی ببینند.
 
وی پایان سخنان خود با اشاره به این‌که در زمان پرداخت مالیات‌ها قرار داریم گفت: ادارات مالیات اولا به مردم اطمینان داشته باشند و در درجه دوم ملاحظه آنها را بکنند و برایشان مشکل تراشی نکنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..