همزمان با عید فطر در یزد:

جشن بندگی در یزد برگزار شد/ جشن بندگی آیین شکرگذاری نعمت‌های الهی است

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، گفت: شادی در مقابل نعمت‌های الهی نوعی شکرگذاری است و هرچه شکر معبود با شادی بیشتر و بهتری همراه باشد پسندیده تر است.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی» در حاشیه جشن بندگی که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در پارک بزرگ شهر یزد برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، ضمن عرض تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: بندگی خداوند متعال یکی از موهبت های الهی که به مسلمانان جهان عرضه شده است.

 
وی ماه مبارک رمضان را ماه بندگی و شکرگذاری به درگاه پروردگار دانست و بیان کرد: برگزاری محافل جشن شادی در روز عید فطر به معنای بیان باور قلبی مومنان به پاس قبول بندگی آنهاست.
 
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در ادامه هدف از برگزاری این جشن را شکرگذاری به همراه شاید و سرور عنوان کردو افزود: ما معتقدیم آیین شکرگذاری هرچقدر با شاید و سرور صحیح همراه باشد حتماً بیشتر مورد قبول درگاه باری تعالی قرار خواهد گرفت.
 
این مقام مسئول با اشاره به برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در مناسبت های دینی، ملی و مذهبی، گفت: ایجاد و تقویت شور و نشاط اجتماعی یکی از مهمترین اهداف شهرداری به ویژه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری یزد برای طول سال است.
 
گفتنی است؛ جشن بندگی همزمان با فرا رسیدن  عید سعید فطر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم یزد در پارک بزرگ شهر برگزارشد.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..