رییس اتاق بازرگانی یزد خبر داد؛

راه‌اندازی کارگروه بررسی قیمت زمین شهرک‌های صنعتی در یزد

رییس اتاق بازرگانی استان یزد با بیان این‌که قیمت گذاری زمین برای سرمایه گذاری در استان یزد به تغییر و بازنگری نیاز دارد، گفت: کارگروه ویژه بررسی قیمت زمین‌های شهرک‌های صنعتی در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا قمی» در حاشیه جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان این‌که بحث ارز حاصل از صادرات موضوع این جلسه گفت و گو دولت و بخش خصوصی استان یزد بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه درخواست بخش خصوصی در این موضوع مورد تأیید استاندار قرار گرفت و قرار شد گزارش تفصیلی در این خصوص توسط اتاق بازرگانی تهیه و به استانداری و معاون اول رییس جمهور ارسال شود.

 
وی تجدید نظر در پیمان سپاری ارز صادرکنندگان را درخواست بخش خصوصی استان یزد دانست و بیان کرد: در صورت تصویب این امر صادرکنندگان استان و کشور ارز حاصل از صادرات خود را به داخل کشور منتقل و در مقابل با وارد کنندگان که نیاز به مواد اولیه دارند به صورت توافقی جابجایی داشته باشند.
 
رییس اتاق بازرگانی استان یزد نظارت مستمر بانک مرکزی زیر نظر دولت را کانال اطمینان برای جابجایی ارز بین صادرکنندگان و واردکنندگان داخلی دانست و بیان کرد: قیمت زمین به منظور سرمایه گذاری در استان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شده است.
 
قمی افزود: در ادامه این جلسه قرار شد کارگروه تخصصی در مورد قیمت زمین برای سرمایه گذاری در استان یزد تشکیل و زمین‌های شهرک‌های صنعتی در کل استان مورد بررسی قرار گیرند.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..