مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

برپایی ۳۸۰ پایگاه جمع آوری فطریه در یزد/امکان پرداخت الکترونیک

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از برپایی ۳۸۰ پایگاه برای جمع آوری فطریه و کفاره در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن علیزاده  با بیان اینکه تمام وجوه دریافتی حاصل از فطریه و کفاره صرف فقرا و نیازمندان می شود، اظهار داشت: امسال ۳۸۰ پایگاه، فطریه و کفاره مردم استان یزد را جمع آوری می کنند.

 
وی عنوان کرد: این پایگاه ها در سطح شهر، محل های برگزاری نماز عید سعید فطر، مساجد، پایگاه های بسیج و … به مدت دو روز فعال خواهد بود.
 
علیزاده با بیان اینکه مردم یزد سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان فطریه و کفاره پرداخت کرده اند، خاطرنشان کرد: از این میزان ۶۶۱ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات، ۳۲۱ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۳۴ میلیون تومان کفاره عمد بوده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این میزان فطریه جمع ‌آوری ‌شده برای مواردی از جمله رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌ هزینه تحصیلی، تأمین هزینه درمان و جهیزیه، تأمین مسکن فقرا و مساکین، کمک به نیازمندان در تأمین معیشت و … هزینه می‌شود.
 
وی همچنین با بیان اینکه امکان پرداخت الکترونیک فطریه در یزد فراهم شده است، افزود: مردم یزد برای پرداخت فطریه و کفاره خود می‌توانند کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵# را در تلفن خود شماره‌گیری کرده و با انتخاب شماره ۵ به ‌عنوان طرح‌های ویژه به صفحه بعد هدایت ‌شده و مجدداً با انتخاب عدد ۵ اقدام به پرداخت فطره و کفاره خود کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..