امام جمعه یزد:

مسئولان از سیاسی‌بازی‌های بی‌ثمر و ترجیح منافع حزبی پرهیز کنند

امام جمعه یزد گفت: مسئولان و اقشار مختلف جامعه در کنار یکدیگر برای تعالی ایران اسلامی تلاش کنند و در این مسیر از سیاسی بازی‌های بی‌ثمر و ترجیح منافع حزبی به منافع ملی پرهیز کنند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: خداوند متعال به مسلمین وعده داده که با توکل بر او و ثابت قدم بودن در مسیر حق، دشمنان را مغلوب خواهد کرد و وعده الهی تخلف ناپذیر است.

 
وی با تاکید بر اینکه دنیای اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و و همدلی نیاز دارد، عنوان کرد: به طور قطع با وحدت و استمرار مقاومت جبهه اسلام، دشمنان اسلام به زانو در خواهند آمد، همان دشمنانی که همواره برای ضربه زدن به جوامع اسلامی و تسلط یافتن بر مسلمین برنامه‌ریزی کرده اند اما همواره قدرت و اراده پروردگار بر توانایی‌های مشرکان و کفار و دشمنان مسلمین برتری داشته است.
 
امام جمعه یزد با اشاره به دسیسه های دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته علیه نظام اسلامی ایران بیان کرد: گرچه دشمن از هیچ توطئه و فتنه ای علیه ملت ایران دریغ نکرد اما به برکت توکل مردم به خدا و همدلی آنها، تاکنون همه نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.
 
ناصری با اشاره به اینکه در هر حال مشکلات وجود دارد اما باید به خدا توکل داشت، افزود: البته اینکه با ایجاد تلاطمی در بازار، عده‌ای اجناس خود را گران کرده یا سرمایه‌های خود را از کشور خارج می‌کنند و بر مردم و کشور فشار می‌آورند، پذیرفته نیست و نشان از ضعف ایمان و توکل آنها است.
 
وی تصریح کرد: مردم نباید با تحریم‌ها و فشارهای ایجاد شده از سوی دشمنان مأیوس شوند بلکه بدانند مردم ما همواره از سخت‌ترین امتحان ‌ها، سربلند بیرون آمده اند و دشمنان هرگز نتوانسته اند بر آنها مستولی شوند و امروز نیز با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و تلاش مضاعف آنها، به حول و قوه الهی از مشکلات و بحران‌ها عبور خواهیم کرد.
 
ناصری تاکید کرد: مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید در کنار یکدیگر برای تعالی ایران اسلامی و پیشرفت کشور تلاش کنند و در این مسیر از سیاسی بازی‌های بی‌ثمر و ترجیح دادن منافع شخصی و حزبی به منافع ملی، به‌ شدت پرهیز کنند.
 
امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حل معضلات اقتصادی در گرو ایجاد تحول اساسی در مدیریت اقتصادی کشور است، تصریح کرد: راه‌حل برون ‌رفت از این مشکلات و تعالی کشور، ایجاد تحول در مسئله اقتصاد است و ضروری است با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، فعالیت‌ها و عملکرد نهادها و مجموعه‌های مختلف مدیریتی مورد بررسی قرار گیرد و ضعف‌ها و کاستی‌ها به ‌سرعت برطرف شود.
 
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور در گرو بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و انقلابی و تربیت نسلی توانمند و ماهر برای آینده کشور است و باید تمام ظرفیت داخل کشور برای پیشرفت اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت جامعه مورد استفاده قرار گیرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..