شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اعلام کرد

حضور همه جانبه مردم دارالعباده در روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد عموم مردم انقلابی را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش یزدی نیوز قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز با اشاره اینکه به جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس و همبستگی با ملت فلسطین نام‌گذاری شده گفت روز قدس روز همراهی و همدلی همه مسلمانان جهان با مردم فلسطین و حمایت از قدس شریف است و بدون شک قدس شریف آزاد خواهد شد و این قبله مسلمین برای همیشه پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

زارع افزود: بدون شک حرکاتی چون انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن این شهر مقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی از سوی آمریکایی‌ها هیچ تأثیری درروند مبارزات و حمایت‌های جهان اسلام از مردم فلسطین ندارد.
وی اضافه کرد: این روزها شاهد سیل هجوم صهیونیست‌ها به فلسطینیان بی‌گناه هستیم که در این مسیر تاکنون ده‌ها مرد و زن فلسطینی به شهادت رسیده به هزاران نفر زخمی شدند. این‌گونه حوادث بدون شک بر اهمیت موضوع فلسطین و ضرورت برگزاری باشکوه‌تر روز قدس افزوده است و ملت ایران همراه با همه آزادگان جهان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای همبستگی با ملت فلسطین و محکوم کردن جنایت این رژیم جعلی دست در راهپیمایی سراسری می‌زنند.
زارع تصریح کرد: روز قدس به‌عنوان یادگار امام راحل پس از ۳۹سال نه‌تنها کم‌رنگ نشده بلکه همه‌ساله باشکوه بیشتری در سراسر جهان مردم در حمایت از آرمان فلسطین راهپیمایی می‌کنند و این ابتکار امام راحل وحدت و همبستگی جهان اسلام و همه آزادگان جهان شده است.
وی شعار امسال روز قدس را، روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی و عزم ملت فلسطین برای بازگشت اعلام کرد و اظهار داشت: راهپیمایی همبستگی با ملت فلسطین در بیش از ۸۰نقطه از استان یزد برگزار می‌شود.
در مرکز استان این مراسم از میدان شهید بهشتی به سمت خیابان امام چهارراه شهدا خیابان قیام و مسجد ملا اسماعیل برگزار می‌شود.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..