راه‌اندازی شورای سیاستگذاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یزد

اولین شورای استانی سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ارشد استان در یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوزاولین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضورآیت الله«محمدرضا ناصری یزدی»‌ نماینده ولی در استان و امام جمعه یزد، معاونین استاندار،‌فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران مرتبط ادارات کل در استان یزد راه‌اندازی شد.

 
برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید بر ارائه کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی،‌در اصول بنیانی،‌شعارها، ارزش‌ها و عملکرد، از جمله مهمترین هدف تشکیل شورای راهبردی چهلمین سال انقلاب در استان و کشور است.
 
«ترسیم‌ و تدوین سیاست‌های کلان، بخشی و اجرایی»، «تصویب برنامه‌های کلان پیشنهادی کارگروه‌ها»، «بررسی و تصویب محصولات و آثار فرهنگی و هنری،‌مکتوب و رسانه‌ای متمرکز»، «راه‌اندازی و فعال سازی ستاد استانی»،«زمینه سازی برای مشارکت و فعالیت نخبگان»، «بررسی و تصویب برگزاری نشست‌های علمی، تخصصی» و «تدوین و تصویب سیاست‌های تبلیغی و رسانه‌ای» از جمله وظایف تعیین شده برای شورای راهبردی استان یزد است.
 
شورای راهبردی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب دارای ۱۷ کارگروه تخصصی«سیاسی، فرهنگی، هنری و تبلیغات، اقتصادی، اجتماعی، علم و فن آوری، رسانه و فضای مجازی، دفاعی و امنیتی، بین الملل، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، محتوایی و اندیشه ورزی و کارگروه بهداشت و درمان سلامت» است.
 
گفتنی است؛ بر اساس ابلاغ رسیده کارگروه های استانی موظفند با توجه به وظایف مشرتک کارگروه‌ها که برای ستاد مرکز پیش بینی شده است با عنایت به شرایط استانی نسبت به بومی سازی وظایف متناسب با توان و امکان اقدام کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..