۵۰۰ نشست بصیرت‌افزایی با موضوع آرمان‌های امام در یزد برگزار می‌شود

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد یزد گفت: ۵۰۰ نشست بصیرت‌افزایی با موضوع آرمان‌های امام در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسعید زارع در نشست خبری با خبرنگاران یزد که به مناسبت اعلام برنامه‌های ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار شد اظهار داشت: زمانی که نام امام خمینی(ره) در ذهن هر یک از نقش می‌بندد، ویژگی‌هایی از جمله شجاعت، سیاست، انقلابی بودن، مبارزه با استکبار، نظریه‌پردازی در تمام حوزه‌ها و مواردی از این قبیل به ذهنمان متبادر می‌شود.

 
وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه نظیر امام خمینی(ره) را به خود ندیده بوده خاطرنشان کرد: دنیا در برابر عظمت امام عظیم‌الشان ما سر تسلیم فرو آورده و تمام توطئه‌های آنها نقش برآب شد.
 
جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: متاسفانه در ارتباط با معرفی سیره امام خمینی(ره) به نسل جوان خیلی کم کار کردیم و حتی در زمینه آثار ایشان هم اقدام مناسبی در جامعه صورت نگرفته است.
 
زارع ۱۵ خرداد را تجلیل از مردم، امام و نهضت اسلامی دانست و گفت: امام خمینی(ره) به حرمت این روز و شهدای انقلاب این روز را تا ابد عزای عمومی اعلام کردند و ۱۴ خرداد هم به دلیل رحلت جانگذاز این شخصیت عظیم‌الشان برای ما همیشه روز عزا است.
 
وی تصریح کرد: برای ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال بیش از ۸۰۰ برنامه در سطح استان یزد در نظر گرفته شده که محوریت این فعالیت‌ها و برنامه‌ها، قرآن، فرهنگ و بصیرت است.
 
وی تصرحی کرد: برگزاری ۵۰۰ نشست به منظور تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در پایگاه‌های بسیج استان یزد از جمله برنامه‌هایی است که در راستای بصیرت افزایی در استان یزد انجام می‌شود.
 
 جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: بازخوانی اندیشه‌های امام در وصایای الهی سیاسی ایشان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، تحلیل وصیت نامه سیاسی الهی امام، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری چند مسابقه کتاب از جمله این برنامه‌ها است.
 
زارع ادامه داد: برگزاری مراسم محوری این ایام در روز ۱۴ خرداد و با سخنرانی محمدهادی فلاح زاده استاد حوزه و دانشگاه از ساعت ۲۱ شب در مسجد روضه محمدیه و در جوار مزار سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) برگزار می‌شود.
 
وی گفت: کانون‌های مساجد، بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی هم هر کدام اقدام به برگزاری مراسم‌های سوگواری ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد می‌کنند و سعی شده که تمام این مراسم‌ها در راستای معرفی سیره امام خمینی(ره) و آرمان‌های ایشان و انقلاب به نسل جوان باشد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..