امام جمعه یزد:

بساط فساد از جامعه برچیده شود/اعتماد به غربی‌ها اشتباه است

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن در صدد ترویج بی بند و باری و فساد و بی‌اخلاقی در جامعه اسلامی است، گفت: بساط بی‌بند و باری باید برچیده شود.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد بر تزکیه نفس در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر تاکید کرد و اظهار داشت: شب‌های قدر فرصت بندگی و تقرب به درگاه خداوند متعال و زمانی مناسب برای توبه و درخواست حاجات است.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی‌هایی که آمریکا و اسرائیل غاصب و حامیان آنها در طول چهار دهه گذشته علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند، افزود: انقلاب ملت ایران، انقلاب الهی بود و دست یاری خدا همواره بر این انقلاب احساس شده و ملت ایران از این پس نیز با یاری خدا و توکل به خدا و ایمان به وعده های الهی، در برابر دشمنان مقاومت خواهند کرد.
 
ناصری یادآور شد: در طول این چهار دهه، هر چه دشمن بر دشمنی های خود افزوده، اقتدار ملت ایران افزایش یافته و اکنون نیز دشمنان با فشارهای اقتصادی کاری از پیش نخواهند برد.
 
امام جمعه یزد تاکید کرد: در چنین شرایطی مسئولان نیز باید از تجربیات گذشته درس بگیرند و به اروپایی ها اعتماد نکنند و برای حل مشکلات کشور به توانایی های داخل اتکا کنند.
 
وی تصریح کرد: امروز جامعه ما نیازمند همدلی و اتحاد و انجام کار برای مردم با روحیه جهادی است و در طول سال‌های گذشته نیز بارها دیده ایم که هر کجا مردم و مسئولان با روحیه جهانی و عزم انقلابی، تلاش کرده اند به نتیجه رسیده اند و هر کجا با این ویژگی ها فاصله گرفته اند، عقب مانده اند.
 
خطیب جمعه یزد عنوان کرد: دشمن امروز در صدد صدمه زدن به فرهنگ دینی و اعتقاد مردم است و همه تلاش خود را به کار گرفته تا جامعه ما را از سبک زندگی اسلامی و ایرانی دور کند و برای این منظور هزینه های بسیار و برنامه ریزی های هوشمندانه کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: عده ای نیز در داخل کشور با اقدامات خود در تلاش برای حمایت از رسانه هایی هستند که تنها هدف آنها، ترویج بی بند و باری و فساد در بین جوانان است زیرا غربی ها به این نتیجه رسیده اند که تنها راه ضربه زدن به ایران اسلامی، متزلزل کردن بنیان خانواده، گرفتن اعتقادات جوانان و ترویج فساد در جامعه است.
 
ناصری تصریح کرد: وقتی فساد در جامعه‌ای حاکم شود و مردم آن جامعه از اعتقادات و فرهنگ اصیل خود فاصله بگیرند و نسبت به بی‌بندوباری بی‌تفاوت باشند، تسلط دشمنان بر آنها به ‌راحتی ممکن می‌شود بنابراین در چنین شرایطی همه ما به ویژه مسئولان وظیفه داریم تا از بروز بی اخلاقی ها و فساد و بی بند و باری جلوگیری کنیم و بساط بی‌بند و باری باید در جامعه اسلامی برچیده شود.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..