امام جمعه ابرکوه:

دولتمردان بدانند که اروپا شریک دزد و رفیق قافله است

امام جمعه ابرکوه خطاب به دولتمردان گفت: بدانید که اروپایی‌ها شریک دزد و رفیق قافله و دلسوز منافع خودشان هستند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ابرکوه با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، برتبیین سیره زندگانی آن حضرت و نفاق و خفقان دوران امامت ایشان تاکید کرد.

 
وی همچنین با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان بیان کرد: همگان باید تلاش کنند تا شأن ماه مبارک رمضان حفظ شود و خود نیز از ماه خدا بهترین بهره‌ها را برده و به توشه سفر آخرت خود اضافه کنند.
 
امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر جمعی از دانشجویان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دانشجویان در این دیدار به مطالبه گری پرداخت و رهبر معظم انقلاب نیز توصیه های پدرانه خود را مطرح کردند که امیدواریم با به‌کارگیری این توصیه‌ها شاهد ایجاد شرایط بهتر در کشور باشیم.
 
حسینی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب، نادیده نگرفتن پیشرفت‌های چشمگیر کشور بود، عنوان کرد: جوانان باید در کنار مسائل و مشکلات، پیشرفت‌های کشور را نیز ملاحظه کنند و ببینند که ایران اسلامی در شرایط جنگ و تحریم و مشکلات اقتصادی به چه پیشرفت هایی دست یافته است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیان کرد: استکبارستیزی امام راحل صاعقه ای بود که بر اندام استکبار جهانی لرزه انداخت و هراس آمریکا از این استکبارستیزی، هنوز هم وجود دارد و به دلیل وجود همین روحیه در ملت ایران است که آمریکا دست از دشمنی های خود بر نمی دارد.
 
امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، آمریکا را دشمن شماره یک جهان اسلام، شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن می دانست، افزود: این القاب به حق و شایسته آمریکا بود و در واقع ماهیت استکباری و درنده ‌خویی آمریکا را برای جهانیان به نمایش گذاشت.
 
وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،‌ امام خمینی (ره)، اظهار داشت: پس از امام راحل، باز هم لطف خدا شامل حال ملت ایران شد و رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی آگاه به مسائل، با تجربه، مدبر، شجاع، دشمن شناس، قاطع و توانمند، سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست گرفت.
 
حسینی با اشاره به قاطعیت رهبر معظم انقلاب در برابر بدخواهی و زیاده‌خواهی دشمنان، تصریح کرد: اگر این قاطعیت و آگاهی نبود، دشمنان اهداف خود را در کشور پیاده کرده و به خواسته های خود می رسیدند.
 
وی تأکید کرد: امروز راه مقابله با دشمنان به ‌ویژه آمریکا و اسرائیل، مقابله با زیاده‌خواهی‌های آنان در ماجراهای مختلف، به ویژه در مورد برجام است.
 
امام جمعه ابرکوه به دولتمردان توصیه کرد: هوشیار باشند و بدانند که غربی‌ها شریک دزد و رفیق قافله و دلسوز منافع خودشان هستند.
 
وی تاکید کرد: تدبیرگران برجام بدانند که اروپایی ها متحد آمریکا بوده و فشارهای آمریکا را تحمل نمی‌کنند بنابراین به طور قطع دلسوز ما نیستند و در نهایت به نفع آمریکا عمل می کنند.
 
حسینی با اشاره به نزدیک شدن به روز قدس بیان کرد: امسال در روز قدس، انزجار از اسرائیل و حمایت از قدس باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..