آغاز طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در استان

یکصد پایگاه در استان،آماده ثبت‌نام از حامیان این طرح و دریافت نذورات مردمی هستند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در استان آغاز شد.

علیزاده افزود: در اجرای این طرح یکصد پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.
وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان به‌عنوان هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است، ادامه داد: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی شهروندان یزدی در این ماه و گستراندن سفره‌های غذای گرم برای محرومان گفت: مردم نیکوکار استان ،سال گذشته علاوه بر اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان نذر و قربانی برای نیازمندان، سه میلیارد تومان نیز برای اطعام و افطار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
 علیزاده افزود: اجرای طرح همیان مولا در قالب توزیع کیسه‌های ویژه جمع‌آوری مواد غذایی خشک ازجمله حبوبات، قند و شکر، روغن در ماه مبارک رمضان از اهمیت خاصی برای کمک به مددجویان تحت حمایت برخوردار است.
 وی ادامه داد:ارزش مواد غذایی اهداشده سال گذشته در این طرح ۱۷۵ میلیون تومان بود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..