چوفا اردکان از تولید‌کنندگان موفق مبلمان خانگی کشور

چوفا اردکان با کسب استاندارد ملی از جمله تولیدکنندگان داخلی کشورمان در حوزه تولید مبلمان راحتی است که توانسته کالای ایرانی را به عنوان یک کالای مرغوب معرفی کند.

به گزارش یزدی نیوز«علی افخمی اردکانی» مدیر عامل این واحد تولیدی  با بیان این که تولید کالای مرغوب ایرانی با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: در صورت رعایت این موزاین می‌توان در بازارهای جهانی رقابت کرد و به توسعه صادرات کشور کمک کرد.

 
وی اجرای استانداردهای ملی را به نفع مردم و اقتصاد کشورمان خواند و افزود: این امر باعث افزایش صادرات و فروش داخلی و تامین ایمنی و بهداشت مصرف‌کنندگان و صرفه جویی در وقت و هزینه‌ و در نتیجه موجب افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی و کاهش قیمت‌ها می‌شود.
 
افخمی اردکانی با اشاره به این که شرکت چوفا از معدود واحدهای تولیدی کشور است که در عرصه تولید فرآورده‌های مبلمان خانگی دارای استاندارد ملی است، تصریح کرد: محصولات این واحد هر چند در سال‌های ٩٢ و ٩٣ به کشور عراق نیز صادر می‌شد ولی به دلیل مشکلات جنگ و درگیری‌هایی که در این کشور اتفاق افتاد در بازه ای متوقف شد.
 
وی با بیان این که واحد مذمور تاکنون زمینه اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر نیروی ماهر در زمینه چوب و فلز را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد، البته ۲۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم در زمینه تولید مبلمان راحتی با این شرکت در ارتباط هستند.
 
وی افتخارات این واحد را فعالیت در زمینه تجهیز برخی از دانشگاه‌های کشور و نیز نیروگاه اتمی بوشهر برشمرد و ابراز خرسندی کرد که چوفا در بیش از ۵ دهه گذشته، همواره در پی آن بوده که کیفیت را به عنوان محور تبلیغات خود برگزیند.
 
افخمی بیان کرد: چوفا اردکان حتی در بدترین دوران اقتصادی و در اوج تحریم‌های کشور نیز مشتری‌محوری را رها نکرده و برای باور بیشتر مشتریان داخلی و خارجی و وفاداری آنان به محصولات، تمام تلاش خود را به کار بسته است.
 
مدیر عامل چوفا اردکان با تاکید بر این که تولیدات متداوم در عرصه محصولات باکیفیت چوبی باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور خواهد شد، نوسانات ارزی را یکی از مشکلات این حوزه خواند و با اشاره به این که مواد اولیه این صنعت به سختی تهیه می‌شود، اظهار کرد: اختصاص ارز دولتی در رفع مشکلات ورادات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت کمک خواهد کرد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..