کانون مساجد با اداره فنی و حرفه‌ای یزد تفاهم‌نامه امضا کرد

در مراسمی با حضور حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و «علی ‌آقا افضلی» مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام گرجی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد  در این نشست با اشاره به فعالیت‌های اعضای کانون‌های مساجد استان در زمینه تخصص و اشتغال گفت: ما پیش از این نیز با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همکاری داشته‌ایم اما با امضای تفاهم‌نامه سعی می‌شود تا به صورت منظم و تشکیلاتی این امر پیگیری شود. 

 
وی افزود: ما معتقدیم که کانون‌ها بایستی فعالیت‌های خود را با آموزش همراه کنند تا متخصص و تکنسین تربیت کنند. 
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تصریح کرد: ما سعی داریم در قالب تفاهم‌نامه، فعالیت‌های آموزشی در حوزه فنی و حرفه‌ای را طی فرایندی مطلوب برای مخاطبان خود تعریف و اجرا کنیم و به نوعی با تخصص و آموزش‌های لازم در راستای اشتغال اعضای کانون‌ها گام برداریم. 
 
حجت الاسلام گرجی گفت: ما در استان بیش از ۸۱۰ کانون فرهنگی هنری داریم که بستری مناسب برای آموزش‌های لازم جهت ارتقا مهارت‌های فنی و حرفه ای است. 
 
«علی آقا افضلی» مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان نیز در این نشست بیان کرد: وظیفه ما در بحث فنی و حرفه‌ای، بالا بردن سطح مهارت و ایجاد اشتغال است که کانون‌های مساجد به نحوی فعال می‌توانند ما را در این امر یاری کنند. 
 
وی افزود: ما در کنار بخش دولتی، آموزشگاه‌های آزاد را داریم که آنها نیز می‌توانند با تعامل با کانون‌ها با تخفیفات ویژه در راستای حرفه‌آموزی گام بردارند. 
 
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان یزد بیان کرد: اگر ما نیازسنجی را به خوبی انجام دهیم به نحوی فعال می‌توانیم در زمینه کسب و کار فعالیت کنیم. 
 
در پایان این نشست نیز تفاهم‌نامه همکاری بین دو مرکز که در شش ماده و در دو نسخه تنظیم شده بود برای اجرا در مدت دو سال که قابل تمدید نیز هست، بین طرفین امضا  و رد و بدل شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..