سند پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز مصوب شد

نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز در دومین جلسه شورای مواد مخدر شهرستان در سال جاری به تصویب نهایی اعضاء رسید.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا علیزاده» رییس بهزیستی مهریز در این باره گفت: نقشه راه پیشگیری از اعتیاد شهرستان مهریز که توسط کار گروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان و به دبیری اداره بهزیستی مهریز تدوین شده است با هدف برنامه‌ریزی و مشخص کردن شرح وظایف تمامی ادارات شهرستان جهت اثر‌گذاری بر سطوح مختلف پیشگیری به تصویب اعضاء رسید.

وی وجود نقشه راه پیشگیری را تعیین کننده وظایف و حدود اختیارات ادارات و همچنین بها دادن به گروه‌های و NGO جهت مداخله در سطوح مختلف از مهد‌های کودک تا مراکز دانشگاهی عنوان کرد.

علیزاده با اشاره به این که مهریز دومین شهرستان در بین شهرستان‌های استان است که نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در آن تدوین شده است، از حمایت‌های امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات مرتبط و اعضای کارگروه قدردانی کرد.

این نقشه راه دارای یک پیش گفتار، مقدمه، تاریخچه و ۹ سرفصل مختلف در ۳۰ صفحه است که توسط کارگروه پیشگیری از اعتیاد شهرستان به محوریت بهزیستی تدوین شده و از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این باره ضمن تاکید بر اجرای کامل سند ذکر شده، ادارات شهرستان را موظف کرد تا ضمن همکاری با اداره بهزیستی به عنوان دبیر این سند، برنامه‌های اجرایی خود را مبنی بر اهداف و شرح وظایف تعریف شده، حداکثر ظرف یک هفته جهت جمع‌بندی و تدوین برنامه کلی به اداره به بهزیستی اعلام کنند.

 

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..