رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای یزد خبر داد:

ضمانت کسب رتبه جهانی درصورت جذب حامی برای دانشگاه فنی‌حرفه‌ای یزد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: در صورتی که بتوانیم برای تیم دانشگاه فنی و حرفه ای یزد حامی جذب کنیم، کسب مقام‌های برتر بین‌المللی را ضمانت می کنیم.

به گزارش یزدی نیوزسیدحیدر میرفخرالدینی در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای یزد با اشاره به برگزاری مسابقات ملی بتن دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای یزد توانست در این رقابت‌ها چند مقام جدید را به دست آورد.

 
وی عنوان کرد: دستیابی به مقام‌های متعدد در بیشتر مسابقات کشوری با اختلاف‌های فاحش باعث شده بتوانیم توانایی کسب موفقیت توسط این تیم در مسابقات معتبر بین المللی را در صورت جذب حامی ضمانت کنیم.
 
میرفخرالدینی بیان کرد: تیم‌های اعزامی از دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به نخستین دوره مسابقات ملی بتن دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گرایش سازه محافظ تخم مرغ موفق به کسب مقام های اول و دومی این دوره از رقابت ها شدند.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد افزود : در این دوره از مسابقات، بیش از ۵۲ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در دو گرایش بتن راندمانی و سازه محافظ تخم مرغ به رقابت پرداختند.
 
میرفخرالدینی یادآور شد: کسب مقام های متعدد در مسابقات کشوری با اختلاف های برجسته و حضور اساتید شاخص در این رشته باعث شده بتوانیم توانایی کسب موفقیت این تیم در مسابقات معتبر بین المللی را ضمانت کنیم .
 
وی با اشاره به برنامه ریزی در راستای اعزام تیم دانشگاه به مسابقات معتبر در جهان خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات بین المللی با توجه به هزینه های آن، نیاز به جذب حامی دارد که با توجه به سابقه تیم، در این زمینه بسیار امیدوار هستیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..