ترویج فرهنگ صرفه‌جویی از راهکارهای اساسی مقابله با بحران آب در یزد

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه آب از راهکارهای اساسی مقابله با بحران آب یزد است.

به گزارش یزدی نیوز«محمد حسین شرعیاتی» با اشاره به این که موقعیت جغرافیایی استان و کمبود آب آن یک واقعیت انکار ناپذیر است، اظهار کرد: مدیریت صحیح آب در بخش های مختلف شرب،صنعت و کشاورزی ، در یزد یک امرضروری است. 

 
وی خاطر‌نشان کرد: روابط عمومی شرکت آبفا از ابتدای سال جاری اقدامات فرهنگی متفاوتی در راستای مدیریت مصرف انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای پویش تبلیغاتی با همکاری سازمان‌ها و ادرات استان، نصب بنرهایی با موضوع ضرورت صرفه‌جویی در مدارس ستاد اسکان در ایام نوروز ، نصب بنر‌های صرفه جویی در سطح شهر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اشاره کرد. 
 
وی، برگزاری پویش خانه تکانی با مدیریت مصرف آب در مدارس استان، تهیه و پخش مصاحبه رادیویی در خصوص وضعیت آب و لزوم صرفه‌جویی، چاپ پیام‌های آموزشی در مطبوعات، تهیه و پخش تیزر تلویزیونی‌، برگزاری پویش آموزشی آب قلب کویر در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد، برگزاری هم‌اندیشی مدیران صنعت آب و برق با ائمه‌ی جماعت استان جهت ترویج فرهنگ صرفه‌جویی را از دیگر اقدامات این واحد در راستای فرهنگ‌سازی عنوان کرد. 
 
مدیر روابط عمومی آبفا، همچنین حضور مدیران صنعت آب استان در نشست با اهالی رسانه به میزبانی استانداری، انتشار پیام‌های آموزشی بر روی سایت شرکت، ارسال و انتشار  کلیپ‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع آب در فضای مجازی، تهیه و ارسال بروشور آشنایی با لوازم کاهنده مصرف و روش‌های صرفه جویی به تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان با همکاری استانداری و نصب بنر های مرتبط در سطح شهرهای استان با همکاری شهرداری ها را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این شرکت نام برد‌. 
 
شرعیاتی در پایان ضمن تشکر از صبوری و همکاری شهروندان در خصوص شرایط آبی استان، خواهان استمرار این همراهی شد. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..