لزوم جذب سرمایه‌های خرد برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت حمایت و مشارکت مستمر دولت در راستای اجرای کامل شبکه فاضلاب شهر یزد، گفت: جذب سرمایه‌های خرد موثرترین راهکار تأمین اعتبار لازم برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر یزد است.

به گزارش یزدی نیوز«حمیدرضا قمی» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور اکثریت اعضا و«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شهر یزد را شهری محروم با ظاهری آراسته دانست و اظهار کرد: یزد شهری غریب و بی‌کس است.

 
وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از تکمیل طرح فاضلاب شهری،‌ افزود: صنایع یزد امروز رمقی برای سرمایه گذاری میلیاردی اجرای طرح فاضلاب شهری ندارد.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد، گفت: از ۲۰ سال پیش اجرای طرح فاضلاب شهر یزد آغاز شده و متأسفانه تاکنون فقط ۳۵ درصد پیشرفت داشته است که این نشانه عدم مطالعه صحیح و عدم مشارکت مطلوب دولت در این طرح است.
 
قمی ادامه داد: اجرای طرح فاضلاب شهر یزد مستلزم مشارکت مستمر دولت است، چون دولت در حال حاضر به شهرها و استان‌های دیگر کمک کرده و می‌کند.
 
وی با اشاره به سرمایه گذاری چادرملو در اجرای کامل شبکه تصفیه فاضلاب اردکان، تصریح کرد:‌ حمایت از صنایع و معادن مستقر در شهرستان‌های مختلف استان و کشور از جمله کمک های مستقیم و غیرمستقیم دولت برای اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری است.
 
این مقام مسول جذب سرمایه‌های خرد و کوچک با مشارکت مردم را یکی از راهکارهای تأمین اعتبار لازم برای اجرای کامل طرح فاضلاب در شهر یزد دانست و بیان کرد:‌ یزدی سابقه‌ای درخشان در جمع آوری سرمایه‌های خرد و انجام کارهای بزرگ دارند.
 
وی در پایان،‌تأکید کرد:‌ قبل از هر اقدامی باید سهم هر شهروند یزدی از پساب شبکه فاضلاب یزد مشخص شود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..