استاندار یزد:

نویسندگان یزدی به معرفی فرهنگ و تمدن یزد بپردازند

استاندار یزد با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی کتاب سال یزد گفت: نویسندگان یزدی به معرفی فرهنگ و تمدن یزد بپردازند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی  با تقدیر از پدیدآورندگان رویداد کتاب سال و درود به روان پاک شهید محراب آیت الله صدوقی اظهار داشت: همانگونه که همه ایرانیان یزد را به خوبی و با شاخص تاریخ و تمدن می شناسند، یزدی ها در آفرینش و آفریدن رخدادهای فرهنگی و علمی زبانزد هستند.

 
وی با بیان اینکه یزد چهره های شاخص در حوزه علمی دارد و دانش آموزان ما نقطه افتخار کشور هستند ادامه داد: ۲۴ سال است که دانش آموزان یزد در کنکور سراسری می درخشند و طبیعی است که این سرزمین با ارزش میزبان و برگزار کننده این رخداد فرهنگی باشد.
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه باید روحیه علمی و مطالعه را در جامعه افزایش دهیم اضافه کرد: استان یزد مهد علم و فرهنگ و چنین برنامه ها و رویدادهای علمی و فرهنگی است می توانیم آثار مثبت و خوبی را از این رخداد شاهد باشیم.
 
وی با بیان اینکه هریک از ما باید سهمی در برگزاری این رویدادهای فرهنگی داشته باشیم عنوان کرد: اگر مولف محتوای کتاب درسی ارائه دهد یا محتوای کتابی در مورد یزد باشد قطعا هر دو کتاب می تواند بخشی از مزیت های علمی و فرهنگی یزد را معرفی کند.
 
زمانی قمی با اشاره به اینکه مزیت های علمی و فرهنگی استان یزد باید برای همه مورد شناخت و توجه باشد افزود: هرچه به افتخارات فرهنگی و گذشته خود بپردازیم احساس افتخار بیشتری می کنیم و اراده بیشتری نیز برای ادامه این مسیرها خواهیم داشت بنابر این ضرورت دارد تا نویسندگان به سمت معرفی یزد بر اساس آنچه که در جدول مربوط به کتاب سال اشاره شده است بپردازند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..