پیام استاندار یزد به مناسبت گرامیداشت یوم ا… سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن یوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در این پیام آورده است:

تاریخ پر تلالو ایران عزیز اسلامی مشحون از رویدادها و واقعه‌های مهم و تاثیرگذاری است که برای همیشه در یادها و خاطره ها باقی می ماند لیکن یوم ا… سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از عالی ترین نمادهای ایستادگی و رادمردی ملتی است که در اوج مظلومیت در برابر قلدرمأبان تاریخ زمان خویش مردانه ایستاد و عزت و اقتدارش را در پرتو عنایت حضرت دوست و رهبری حکیمانه و شجاعانه امام راحل عظیم الشان(ره) به رخ کشید. 
فتح خرمشهر، تابلو درخشان ایثار و نثار انسانهایی الهی است، که درس فداکاری و جانفشانی را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین(ع) آموخته و در مکتب عاشورایی و علوی قد کشیده بودند و با بهای خون پاک و مطهر خویش، صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زدند. از همین منظر است که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در این رابطه می فرمایند: حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس، در تاریخ این کشور، خواهد ماند.
اینجانب با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس خصوصا سردار رشید اسلام، شهید محمد جهان آرا و همرزمان دلیرش را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام می کنم. موفقیت همگان را در پیمودن راه این سروهای بلند آزادی و کرامت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..