طلاب هنرمند در برنامه‌های دینی بکارگیری شوند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد با بیان اینکه / بیش از ۸۸۰ مبلغه در سطح استان یزد در حال فعالیت هستند گفت: جهت فراگیری برنامه‌های دینی از طلاب هنرمند حمایت شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد کارگر شورکی در نشستی با حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یزد با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران یزد در تمامی شهرستان‌های یزد در ۲۲ مرکز در حال فعالیت هستند اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۸۸۰ مبلغه در سطح استان یزد فعالیت داشتند.

 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد افزود: از این ۸۸۵ مبلغه، ۷۱۴ نفر در زمینه‌های مشاوره، اعتقادی، اقامه نماز جماعت در مدارس، حلقات صالحین و غیره به فعالیت‌های تبلیغی مشغول بودند و ۱۷۱ نفر نیز به سؤالات شرعی پاسخگویی می‌کردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه در مراسم معنوی اعتکاف سال گذشته در استان یزد از ۱۸۲ مبلغه در ۴۳۰ نوبت اعزام صورت گرفت اضافه کرد: امسال نیز در فعالیت‌های تبلیغی که در ایام نوروز ۹۷ صورت گرفت، از ۱۶۵ مبلغه ۵۶۹ نوبت اعزام در استان یزد انجام گرفت.
 
کارگر شورکی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد در زمینه‌های هنری نیز فعالیت‌های چشمگیری دارند اذعان داشت: فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد در زمینه‌های تئاتر، اجرای سرود و غیره بوده است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد حمایت از طلاب هنرمند را در جهت فراگیر کردن برنامه‌های دینی خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه این تئاترها با نویسندگی، کارگردانی و اجرای خود طلاب انجام می‌گیرد و در دو بخش موضوعات مذهبی و آسیب‌های اجتماعی در قالب طنز اجرا می‌شود، اگر حمایتی از آن‌ها شود بدون شک در راستای فراگیر کردن برنامه‌های دینی بهتر و پویا می‌توانند فعالیت کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..