ساخت ماشین راه سازی و کشاورزی بکهو لودر در استان یزد

سالانه 450 دستگاه بکهو لودر در کارخانه ای دریزد تولید می شود

به گزارش یزدی نیوز،یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی تفت توانسته است با بهره گیری از دانش بومی و توان تخصصی نیروهای جوان و متخصص خود  دستگاه مورد نیاز بخش  راه سازی و کشاورزی را تولید کند .

 به گفته مدیر عامل این واحد صنعتی سالانه ۴۵۰ دستگاه بکهو لودر در این کارخانه تولید می شود که این تعدادبخشی از نیاز کشور را به ماشین آلات راهسازی و کشاورزی را  تامین کرده است .
به گفته پور حسین این شرکت همگی با مواد اولیه ایرانی و با بهترین کیفیت تولید می شود.
به گفته مدیر تولید این کارخانه ، تولیدات این شرکت هم اکنون قابل رقابت با سایر محصولات خارجی است که تنها حدود دو سوم قیمت مشابه خارجی در این کارخانه ساخته می شود .
میرحسینی  می گوید: هم اکنون ۱۵۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کارند و قرار است تا پایان امسال با افزایش تولید ،بخشی از محصولات این کارخانه به خارج از کشور هم صادر شود .
به گفته وی تولیدات این واحد صنعتی علاوه بر بی نیاز کردن کشور به این نوع ماشین آلات  سالانه چیزی افزن بر ۱۵ میلیون دلار هم برای کشور صرفه جویی ارزی بدنیال دارد .
مدیر تولید این کارخانه می گوید: قیمت کمتر ، کیفیت محصول ، ارائه خدمات پس از فروش رایگان در سراسر کشور ،آموزش رایگان و ارز آوری از جمله مزایای تولید این محصول است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..