امام جمعه اردکان:

جنایات فلسطین روی سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر را سیاه کرد

امام جمعه اردکان گفت: اتفاقاتی که اخیرا در فلسطین رخ داد، روی سازمان ملل و سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر را سیاه کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نمازجمعه اردکان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی مسلمین از فیوضات این ماه اظهار داشت: همگان باید تلاش کنند تا حرمت این ماه پاس داشته شود.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بیان کرد: در شرایطی که ۷۰ فلسطینی در اثر وحشی‌گری‌های اسرائیلی‌ها به شهادت رسیدند و بیش از ۲ هزار نفر از مردم مظلوم این کشور زخمی شدند، سران آمریکا و اسرائیل، انتقال سفارت آمریکا به فلسطین را جشن گرفتند.
 
شاکر با اشاره به اقدامات دد منشانه ای که علیه مردم فلسطین اتفاق افتاد، تصریح کرد: در این جنایات روی تمام سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری مانند سازمان ملل، مجمع عمومی و شورای امنیت، سیاه شد.
 
وی بیان کرد: به دنبال این رویدادها، آزادیخواهان کشورهای فرانسه، انگلیس، ایتالیا، ترکیه، کشورهای شرق آسیا مثل هند و پاکستان نیز به خیابان آمدند و اعتراض کردند و تصاویر کودکان به خاک و خون کشیده شده فلسطین را نشان دادند و از فلسطین حمایت کردند.
 
امام جمعمه اردکان با اشاره به اینکه در این بین اقدامات برخی کشورهای به ظاهر مسلمان دردناک است، افزود: برخی کشورهای که نام اسلام را یدک می‌کشند و خود را پیرو قرآن می‌دانند، نه ‌تنها به این جنایات اعتراضی نکردند بلکه از ظالم طرفداری کردند و حمایت های مالی و تبلیغاتی خود را دریغ نکردند.
 
شاکر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خشم آمریکا از ملت ایران و کشورهای منطقه برای این است که در منطقه خاورمیانه جبهه مقاومت قدرت یافته است تا جایی که ترامپ در سخنرانی رسمی خود اعلام کرده که هرچه مشکل در خاورمیانه وجود دارد از ایران است.
 
امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات برگزار شده طی دو هفته اخیر در شکروهای عراق و لبنان بیان کرد: هر دو انتخابات به پیروزی جبهه مقاومت منجر شد و به رغم تهدیدهایی که صورت گرفت، دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند.
 
وی ادامه داد: آمریکا نیز در عرصه دموکراسی رأی خود را از دست داد و هم در کشور سوریه و عراق داعش را حاکم کرد تا بتواند بر این کشورها تسلط پیدا کند اما اکنون می‌بینید که داعش از بین رفت و آمریکا و اسرائیل نتوانستند نقشه‌های خود را در خاورمیانه اجرا کنند و امروز در اوج ضعف و اضمحلال به سر می‌برند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..