سرپرست روابط عمومی استانداری:

منتقد، مغرض نیست و نباید برای نقد ملاحظه کاری شود

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد با بیان این‌که فعالان حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیازمند آموزش هستند، گفت: این مهم در اولویت برنامه‌های هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان است .

به گزارش یزدی نیوز«علی صالحی» در سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادهای اجرایی استان در سال۹۷،‌اظهار کرد: برای برنامه‌ریزی فعالیت روابط عمومی‌ها با پیوست آموزشی، نشست‌های مستمری با هیات رئیسه شورای عمومی‌ها و جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد .

 
وی افزود: تا یک ماه آینده پیوست آموزشی برنامه‌های شورا تدوین و اجرای آن آغاز می‌شود .
 
سرپرست روابط عمومی استانداری یزد گفت: این شورا باید به سمت استقلال و ساماندهی امور حرکت کند .
 
صالحی در ادامه با تاکید بر لزوم استمرار نشست کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌ها، تصریح کرد: چهامین نشست روابط عمومی‌های استان ماه آینده به میزبانی گروه پیشگامان کویر یزد برگزار خواهد شد .
 
این مقام مسئول با قدردانی از حمایت‌های محمود زمانی قمی استاندار یزد از مجموعه روابط عمومی استانداری اظهار کرد: در ماه‌های اخیر فعالیت‌های مطلوبی از جمله نشست شورای اطلاع رسانی استان پس از ۹ ماه و گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد .
 
صالحی با ابراز ناخرسندی از تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری یزد از اداره کل به معاونت اداره کل حوزه استاندار در سال گذشته،افزود: این اتفاق فقط برای تعدادی از استانداری‌ها رخ داد که مسئولان وقت باید در این خصوص پاسخگو باشند .
 
سرپرست روابط عمومی استانداری یزد با تاکید بر این‌که فضای نقد در استان نباید بسته یا خدشه دار شود، عنوان کرد: منتقد، مغرض نیست و نباید برای نقد ملاحظه کاری شود .
 
وی افزود: مدیران و دستگاه‌ها باید پاسخگوی انتقادهای مردم و رسانه‌ها باشند و سکوت در مقابل انتقادها با این توجیه که فضای نقد باز گذاشته شده است، قابل قبول نیست .
 
همچنین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: حوزه فعالیت روابط عمومی فقط به اطلاع رسانی ختم نمی شود و یکی دیگر از وظایف این نهاد پاسخگویی است که باید تقویت شود .
 
حجت الاسلام حسین زارع زاده، افزود: روابط عمومی خلاق و کارآمد می‌تواند بسیاری از فشارهای وارده به دستگاه متبوع خود را کم کند .
 
سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی یزد به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سالن همایش‌های امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..