بازدید مدیر عامل هلال‌احمر یزد از کانون دانش‌آموزی مدرسه دخترانه شهید صدوقی(ره)

همزمان با تقارن هفته گرامیداشت مقام معلم ، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، کانون دانش‌آموزی مدرسه دخترانه شهید صدوقی (ره) شهرستان یزد میزبان مدیر عامل و مسئولین جمعیت هلال احمر استان یزد بود.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محسن حرازی زاده» مدیر عامل به همراه جمعی از مسئولین جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته گرمیداشت مقام معلم، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر ضمن حضور و بازدید از کانون دانش‌آموزی مدرسه دخترانه شهید صدوقی از پرسنل و معلم‌های این آموزشگاه با اهدای شاخه گل تقدیر بعمل آوردند. 

 
وی در این بازدید ضمن تجلیل از زحمات ارزشمند معلمان در جمع دانش آموزان به بیان اهمیت فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه پرداخت و دانش‌آموزان عضو کانون های هلال احمر را سفیران صلح و دوستی در مدارس و جامعه برشمرد. 
 
همچنین با اشاره به الگوپذیری دانش‌آموزان از کلام و رفتار معلمان، فعالیت‌های انجام شده در این کانون دانش آموزی را مثبت ارزیابی کرد و آن را نشانه‌ای از همراهی معلمان گرامی آموزشگاه با اهداف و اصول جمعیت هلال احمر برشمرد. 
 
در پایان این برنامه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر از سوی کادر آموزشگاه و اعضای کانون از مدیر عامل جمعیت، معاون امور جوانان، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان و اعضای منتخب کانون تجلیل به عمل آمد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..