جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خبر داد؛

برگزاری همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یزد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌گفت: همایش استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعد از ماه مبارک رمضان در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«سعید زارع» در حاشیه نشست مدیران و مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان یزد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایجاد زمینه جذب مشارکت بیش از پیش جوانان در مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نشست است.

 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،افزود: تعیین ملاک‌های برنامه‌ریزی و بررسی شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز جامعه از دیگر اهداف برگزاری نشست مدیران شورای هماهنگی شهرستان‌های استان یزد است.
 
جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی در ادامه استفاده از ظرفیت هنرمندان و نخبگان علمی برای تدوین برنامه‌های گسترده و ارزشی در مراسم بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،‌گفت: چهل سالگی انقلاب در حقیقت بیانگر بالندگی این توفیق الهی است که به ملت ایران از سوی حق تعالی اهدا شده است.
 
زارع با اشاره به ضرورت نقش آفرینی اصحاب رسانه در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی،‌تصریح کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی،‌ اجتماعی،‌نظامی و سیاسی بدست آمده که باید توسط خبرنگار به اطلاع عموم مردم رسیده شود.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و توسط مردم حفظ و حراست می‌شود، ‌تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای انقلابی است که همیشه سعی کرده با جذب مشارکت اقشار مختلف جامعه در تمام کشور از حریم دستاوردهای ارزشی انقلاب دفاع کند.
 
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، با بیان این‌که معرفی دستاوردهای انقلاب نباید فقط به یوم الله ۲۲ بهمن ختم شود،‌تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید در طول سال دستاوردهای انقلاب را برای معرفی معرفی و آنها را در جریان مسائل کشور قرار دهند.
 
وی در پایان تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،‌علمی و تبیینی را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ همایش استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعد از ماه مبارک رمضان در یزد برگزار می‌شود.
 
  
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..