معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل:

یکی از تهدیدات احتمالی دشمن در حوزه آب و برق است

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست شورای پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه تهدیدهای دشمنان نظام بر تهدیدات مردم محور متمرکز شده، گفت: یکی از تهدیدات احتمالی دشمن در حوزه های آب و برق است.

به گزارش یزدی نیوزاولین نشست شورای پدافند غیرعامل استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور معاون  انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون هماهنگی انتقال شرکت توانیر، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی استان در حوزه آب و برق و اعضای شورای پدافند غیرعامل استان در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل در این نشست با اشاره به حساسیت پدافند غیرعامل در حوزه آب، بیان کرد: اهمیت نقش آب در زندگی مردم بر کسی پوشیده نیست.
"سردار محمدعلی مطیعی" از پدافند غیرعامل به عنوان اقدامی غیرمسلحانه در برابر اقدامات دشمن یاد کرد و ادامه داد: در این میان شناخت دقیق این اقدامات از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی شناسایی تهدیدهای دشمن در حوزه آب را انتظار سازمان پدافند غیرعامل در این حوزه دانست و افزود: تهدیدات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز بر تهدیدات مردم محور متمرکز شده است.
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: یکی از تهدیدهای احتمالی دشمن در حوزه هایی نظیر توزیع آب و برق و شبکه های متاثر از آن خواهد بود زیرا این حوزه با آستانه تحمل مردم ارتباط دارد.
سردار مطیعی در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب استان یزد در حوزه پدافند غیرعامل، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری انجام شده و لازم است در حوزه آب، طرح پدافند آب استان تهیه و تدوین شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..