فوتسال میبد در لیگ دسته دو کشوری تیم‌داری می‌کند

تیم فوتسال شهرستان میبد در لیگ دسته دو کشور فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین فلاح» فرماندار میبد در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت مدیره این تیم برگزار شد، گفت: سال‌جاری، سال تحول ورزش در شهرستان میبد خواهد بود و باید به امر ورزش اهتمام ویژه‌ای ورزید. 

 
وی افزود: شهرستان میبد با داشتن ظرفیت‌های خوب ورزشی، یک تیم خوب، هدفمند و منسجم را راهی لیگ دسته دو کشور می‌کند و امیدواریم که در کشور به جایگاه و رتبه خوبی دست یابد. 
 
فلاح با اشاره به این که باید یک نگاه بلند به ورزش داشت، بیان کرد: نگاه ما باید یک نگاه بلند مدت در امر ورزش در تمام رشته‌ها باشد و این نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و اکنون که میبد دارای یک تیم فوتسال است باید نگاه فوتسالی به آن داشت تا یک تیم تحت عنوان تیم صنایع میبد با آرم و نشان ویژه میبد، راهی مسابقات شود. 
 
فرماندار افزود: ما در این راه تمام حمایت‌های لازم را از این تیم و اعضای آن خواهیم کرد و مشکلات پیش روی این تیم را مرتفع خواهیم کرد.
 
«علیرضا ازادمنش» عضو شورای شهر میبد گفت: آن چیزی که در امر ورزش باید امروزه به آن توجه ویژه داشت، بحث رسانه‌های ورزشی است که متاسفانه در میبد چنین چیزی وجود ندارد و در این زمینه باید تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد تا احساسات مردم را از ورزش شهرستان  برانگیزد و در بین مردم شور و هیجان ایجاد کند. 
 
وی روحیه انتقاد‌پذیری در امر ورزش را باعث پیشرفت و کمک در برطرف کردن مشکلات دانست و بیان کرد: با هدف‌گذاری درست و استقبال از نقد و نظرهای به جا و منطقی، ورزش شهرستان را جدی بگیریم تا در تمام زمینه‌های ورزشی موفق عمل کنیم و از میادین ورزشی بازنمانیم. 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..