راه‌‌اندازی هیأت اندیشه‌ورز گرافیک در حوزه هنری یزد

رییس حوزه هنری یزد با تاکید بر تاثیرگذاری هنرمندان گرافیک در زیبایی شهر، اعلام کرد: به زودی هیات اندیشه‌ورز گرافیک در حوزه هنری یزد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌زاده» در نشست با جمعی از هنرمندان، اساتید و طراحان گرافیک استان، چالش‌ها و موانع پیش روی گرافیک فرهنگی در یزد و راهکارهای تقویت و ارتقای این هنر را مطرح کرد.

وی با تاکید بر اهمیت شناسایی، آموزش، هدایت و حمایت از استعدادهای گرافیک استان، اظهار کرد: ضروری است که پویایی، خودباوری، تعامل، همدلی و هم‌افزایی هر چه بیشتر هنرمندان این رشته برای ایجاد فضایی امیدبخش و جریان‌ساز در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان این که حوزه هنری متولی هنر استان نیست، تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموشی، ایجاد تعامل بین هنرمندان، تولید آثار ارزشمند و توزیع این آثار در جامعه از مأموریت‌های این نهاد است.
رییس حوزه هنری یزد با اشاره به اهمیت گرافیک در تبلیغات، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، گفت: باید با راه‌اندازی اتاق فکر یا هیأت اندیشه‌ورز گرافیک در حوزه هنری و تشکیل نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی، گام‌های بلندی در زمینه گرافیک شهری برداشته شود تا طراحان گرافیک یزد بیشتر دیده شوند.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است هنرمندان با آگاهی و تولید اثر در حوزه گرافیک شهری در زیبایی شهر بیشتر تاثیرگذار باشند.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..