رئیس دانشگاه امام جواد (ع) یزد:

دانشگاه امام جواد (ع) یزد الگوی دانشگاه کارآفرین است

رئیس دانشگاه امام جواد یزد با اشاره فعالیت های این مجموعه در آموزش دانشجویان گفت: دانشگاه امام جواد (ع) یزد الگوی دانشگاه کارآفرین است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی وحدت جمعه شب در آیین نکوداشت پرفسور حائریان از اساتید برجسته آموزشی اظهار داشت: دانشگاه امام جواد از مجموعه های آموزشی موفق است که در برگزاری چنین آیین هایی هیچ نفع مالی نمی برد.

 
وی با بیان اینکه در این مجموعه از اساتید و فرهیختگان نام آور و متعهد استفاده می شود ادامه داد: نظر تمامی اساتید در مهارت آموزی و تخصص دانشجویان است.
 
وحدت با بیان اینکه دانشگاه امام جواد یک دانشگاه کارآفرین است بیان داشت: باشگاه کارآفرینی در این دانشگاه تشکیل شده و دوره هایی طراحی شده که دانشجویان پس از طی دوره های رسمی برای فراگیری مهارت های کسب و کار در این دوره ها نیز شرکت کنند.
 
رئیس دانشگاه امام جواد با اشاره به اینکه دانشجویان پزشکی در این دوره ها شرکت نمی کنند عنوان کرد: شرایط این رشته موجب شده تا دانشجویان ما در این زمینه کار و تجربه را باهم فرا گیرند و تنها تئوری محور نباشند.
 
وی با تاکید بر اینکه کارهای خوب و مفیدی در این دانشگاه انجام شده که در وظایف رسمی وزارت علوم نیز نبوده است اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا علاوه بر وظایف آموزشی، رسالت های اجتماعی را نیز داشته باشیم که تجلیل از اساتید نمونه نیز در این راستا انجام می شود.
 
وحدت با بیان اینکه تکریم و احترام و توجه به علم را باید الگوسازی کنیم تصریح کرد: امسال برای هشتمین سال متوالی چنین رویدادی را داریم که از بازنشستگان در حوزه علم و آموزش در آیین نکوداشت تجلیل خواهد شد.
 
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اساتید ما علاوه بر اینکه در حوزه علم و دانش دارای مهارت و تخصص نیز هستند افزود: از ویژگی های برجسته اساتید، اخلاق محوری و تجارب ارزنده و اندیشمندی است که موجب تربیت نسل متخصص خواهد شد.
 
 در این آیین از پرفسور احمد حایریان تجلیل به عمل آمد و تنی چند از همراهان استاد به بیان خاطرات و ویژگی های وی پرداختند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..